Postaw na analizę danych medycznych. Pozyskaj wiarygodną wiedzę


2017-12-18
Biznes farmaceutyczny potrzebuje sprawdzonej wiedzy, pozyskanej w toku rzetelnie przeprowadzonej analizy danych.

Aby ją pozyskać, warto skorzystać z usług doświadczonej agencji, która dysponuje nie tylko zespołem wykwalifikowanych specjalistów, lecz także nowoczesnych oprogramowaniem badawczym. Dzięki wnioskom z badań statystycznych możemy zdobyć cenne informacje między innymi na temat skuteczności i bezpieczeństwa leków bądź terapii medycznej. Jest to również cenne wsparcie na etapie planowania i realizacji kampanii reklamowej.


Analiza statystyczna w celach marketingowych


W farmacji, jak w niemal żadnej innej branży istnieje ogromna konkurencja. Zwłaszcza w przypadku tak masowych produktów jak suplementy diety czy leki wydawane bez recepty (OTC). Dlatego chcąc uzyskać i utrzymać silną pozycję na rynku, warto prowadzić w sposób systematyczny badania – zwłaszcza pod kątem opinii i satysfakcji klientów. Są to między innymi pomiary ankietowe, a także indywidualne i grupowe wywiady pogłębione. Po ich przeprowadzeniu konieczne jest przeprowadzenie specjalistycznej analizy danych. W tym celu warto wykorzystać system komputerowy, który pozwala w dużym stopniu zautomatyzować wykonywanie wszelkich obliczeń. W przypadku branży medycznej mogą być to różnego typu testy parametryczne i nieparametryczne. Możemy do nich zaliczyć na przykład analizy korelacyjne, testy istotności statystycznej, analizy przeżywalności, analizy skuteczności leków, analizy wariancji i kowariancji, testy różniczkowe, analizy koszykowe etc.


Postaw na graficzne opracowania


Aby uzyskane wyniki mogły zostać w łatwy sposób zaprezentowane na spotkaniu z przedstawicielstwem zarządu, konieczny będzie czytelny raport z przeprowadzonych badań. Najlepszym rozwiązaniem będzie w tym przypadku prezentacja w postaci wykresów, tabel oraz infografik. Dzięki temu najważniejsze informacje będą mogły zostać przedstawione w łatwej do odbioru formie.


Podsumowanie


Możesz więc już wkrótce poczynić odważny krok w celu zwiększenia konkurencyjności. Zdecyduj się na badania rynku medycznego oraz analizę danych pozyskanych w jego ramach. Pamiętaj o tym, aby każdą ważną decyzję biznesową opierać na sprawdzonej wiedzy, pozyskanej z zachowaniem kryteriów metodologicznych. Podejmij współpracę z firmą doświadczoną we współpracy z branżą farmaceutyczną, która stawia na nowoczesne rozwiązania, takie jak między innymi platforma służąca do elektronicznej analizy statystycznej. 



Nadesłał:

Danni1990

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl