Potrzeba klienta - wsparcie Bonarki. Centrum wprowadziło aplikację sAPPort


Potrzeba klienta - wsparcie Bonarki. Centrum wprowadziło aplikację sAPPort
2021-06-01
Krakowska Bonarka wdrożyła nową aplikację o nazwie sAPPort, która umożliwia klientom centrum korzystanie z szeregu udogodnień podczas zakupów. Np. w razie nagłego deszczu mogą oni otrzymać parasol. Z wielu ułatwień skorzystają seniorzy, osoby niepełnosprawne oraz rodzice z dziećmi.

Jak pech to pech. Gdy na niebie nie będzie ani jednej chmury - nagle spadnie deszcz. Gdy trzeba pilnie sprawdzić coś w telefonie - ten rozładuje się w najmniej odpowiedniej chwili. Zagonione mamy maluchów, choćby bardzo się starały, to bywa, że czegoś zapomną.

Z myślą o szeroko pojętym komforcie klientów, których między innymi mogą spotkać niespodziewane sytuacje, Bonarka wprowadziła zakupowe wsparcie w postaci aplikacji sAPPort. Zachęca do korzystania z niej pod hasłem: „Twoja potrzeba - nasze wsparcie". Każdy pełnoletni, który zainstaluje aplikację w swoim smartfonie, w razie konieczności bezpłatnie uzyska wskazaną pomoc.

Aplikacja pomaga też zmotoryzowanym. W pakiecie dostępnych usług jest m.in. uruchomienie auta w razie rozładowania akumulatora, czy też wypożyczenie automatycznej pompki do kół.

Inną grupą, która może liczyć na szeroki zakres wsparcia
w ramach aplikacji sAPPort, są rodzice i opiekunowie małych dzieci, którym będą udostępniane jednorazowe śliniaczki. Wypożyczyć można wózek spacerowy, nosidełko, a także niezwykle pomocną na zakupach dostawkę do wózka dla starszaka.

Bonarka wyszła też naprzeciw oczekiwaniom niepełnosprawnych i w tym centrum handlowym można wypożyczyć na czas zakupów wózek inwalidzki czy zadzwonić po pomoc. Bonarka nie zapomniała także o osobach, które podczas zakupów czują się bezpieczniej z słuchawkami wyciszającymi.
W aplikacji jest również szereg udogodnień dla seniorów jak np. wózki na zakupy.

W ramach sAPPort można także wypożyczać parasole, otrzymać czyścik do butów czy opaski niezgubki dla dzieci.

Pełna lista udogodnień jest dostępna w aplikacji oraz na specjalnej wyspie promującej tę aplikację na terenie centrum. W tym miejscu można też skorzystać z wybranych przedmiotów. Szczegóły na http://www.bonarkacitycenter.pl/sapport

BONARKA I NEPI ROCKCASTLE PLC

Bonarka to wielofunkcyjne centrum miejskie, powstałe na obszarze 19 ha poprzemysłowych terenów dawnych zakładów chemicznych w krakowskiej dzielnicy Podgórze. Na ponad 92 tys. m2 powierzchni użytkowej znajduje się 230 punktów handlowo-usługowych i restauracji, w tym Auchan, Media Expert, TK Maxx oraz kino Cinema City - jeden z największych multipleksów kinowych w Polsce. Do dyspozycji klientów jest bezpłatny parking, mogący pomieścić 3200 samochodów. Ponadto na terenie Bonarki znajduje się jeden z pierwszych na świecie ośrodków edukacyjno-wychowawczych w centrum handlowym: „Siemacha Spot". Właścicielem centrum jest NEPI Rockcastle. Obiektem zarządza firma APSYS.


Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

bezstronny22

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl