Powiew wiosny w SMYKU - nowa kolekcja COOL CLUB już w sprzedaży


Powiew wiosny w SMYKU - nowa kolekcja COOL CLUB już w sprzedaży
2012-02-21
Mimo że za oknem zima trwa w najlepsze, w sklepach SMYK czuć już wiosnę. Do sprzedaży weszła bowiem nowa wiosenno-letnia kolekcja ubrań i obuwia marki COOL CLUB.

Dzięki temu rodzice mogą zacząć uzupełniać garderobę swoich maluchów z myślą o cieplejszych dniach, które zawitają do nas już za kilka tygodni. Ubranka z nowej kolekcji, przeznaczone na każdą okazję, z pewnością spełnią oczekiwania najbardziej wymagających młodych klientów i ich opiekunów.


„Wiosenno-letnia kolekcja COOL CLUB to powiew świeżości i ciepła w sklepach SMYK nie tylko dlatego, że ubrania są przeznaczone na wiosenne miesiące, ale także ze względu na ich projekty: wzory, kolorystykę oraz dodatki." - mówi Marek Łebek, przedstawiciel sieci SMYK.

W tym sezonie znakiem rozpoznawczym ubranek COOL CLUB są zdecydowane, żywe kolory, odważne wzory i nadruki o tematyce miejskie i college'owej. Projekty nawiązują do popkultury dzisiejszych czasów, ale także można wśród nich znaleźć sporo elementów retro, w stylu lat 50-tych.

Chłopcy w wieku 3-8 lat rozpoznają na koszulkach czy bluzach przyjazne bajkowe potwory, natomiast uwagę dziewczynek w tym wieku z pewnością zwróci kolorowa biedronka, która jest motywem przewodnim części sukienek czy tunik. Dla starszych dzieci (9-14 lat) i ich rodziców z całą pewnością interesująca okaże się kolekcja Retro Riviera, zaprojektowana w stylu marynistycznym. Ubranka zarówno dla dziewcząt jak i chłopców utrzymane są w kolorystyce biało-czerwono-granatowej, charakterystycznej dla nadmorskich kurortów Francji. Stroje są eleganckie, a zarazem wygodne, dzięki czemu sprawdzą się zarówno podczas specjalnych okazji, jak i na co dzień, noszone do szkoły.

Na uwagę zasługuje również kolekcja Primal Futurism, mocno osadzona w najnowszych trendach, inspirowana naturą. Motywem przewodnim linii dziewczęcej jest egzotyczna dżungla, przede wszystkim kwiaty i motyle w odcieniach beżu, zieleni i brązu. Z kolei linia dla chłopców bazuje na wątkach afrykańskich, związanych z safari i malarstwem naskalnym. Bohaterami kolekcji niemowlęcej są oswojeni mieszkańcy dżungli, tacy jak lew, tygrys czy krokodyl.

Z kolei kolekcja Aqua Romance, na którą składają się zwiewne sukienki i tuniki przyozdobione kokardami, falbankami i przezroczystymi aplikacjami oraz tiulowe spódniczki i topy na ramiączkach w pastelowych zestawieniach błękitów i fioletów z elementami srebrzystego brokatu, stanowią fantastyczną propozycję dla wszystkich młodych dam, które w tym sezonie chciałyby przeprowadzić rewolucję modową w swoich szafach wprowadzając do niej więcej wątków romantycznych.

Jak zawsze, oprócz głównych motywów przewodnich, w najnowszej kolekcji nasi klienci znajdą najpotrzebniejsze elementy garderoby dla najmłodszych: bieliznę, rajstopy, koszulki, odzież jeansową, czy też płaszcze i kurtki - wszystkie świetnie dopasowane do ubrań z linii głównych. Część z nich to tzw. odzież licencyjna z podobiznami bohaterów filmów animowanych dla dzieci, takich jak Barbie, bohaterowie z kreskówek Disneya, czy postacie ze Star Wars.

Osobną kategorię każdej kolekcji COOL CLUB stanowi obuwie. W tym sezonie oprócz szerokiego wyboru trzewików, półbutów i mokasynów przeznaczonych na ciepłe miesiące, w sklepach SMYK będzie można dostać wiele modeli sandałów, kaloszy a także balerinek i baletek do gimnastyki. Obuwie potrzebne na co dzień, a więc trampki i kapcie, to także domena Smyka - każde dziecko na pewno znajdzie dla siebie odpowiedni model, w którym będzie czuło się świetnie zarówno w szkole jak i w domu. Również rodzice niemowląt będą mieli w czym wybierać.

„W ramach nowej kolekcji część obuwia została zaprojektowana wspólnie ze świetnie znanymi markami takimi jak Disney Polska czy Mattell, dzięki czemu dzieci będą mogły przemierzać świat w bucikach z wizerunkami swoich ulubionych bohaterów" - dodaje Marek Łebek.


Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Solski BM

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl