Praliny na kobiece spotkania. Nowa kampania Wedlowskich Deserów


Praliny na kobiece spotkania. Nowa kampania Wedlowskich Deserów
2016-10-20
W najnowszej kampanii E.Wedel promowane są praliny Wedlowskie Desery w trzech wariantach smakowych: Classic, Dark i Fusion. Komunikacja skierowana jest głównie do kobiet, a jej motywem przewodnim są kobiece spotkania.

Główną osią zintegrowanej komunikacji jest spot telewizyjny emitowany na antenach głównych stacji, jak również w niszowych kanałach tematycznych. Dopełnienie stanowią: silna kampania internetowa wsparta konkursem, nośniki reklamy zewnętrznej w 8 największych miastach Polski oraz niestandardowe działania PR.

W spocie reklamowym Wargorr jako niezapowiedziany gość dołącza do babskiego wieczoru. Aby wkupić się w łaski jego uczestniczek, dostarcza im jeszcze więcej radości, częstując kobiety Wedlowskimi Deserami.

Kampania wsparta jest aktywnością prowadzoną szeroko zasięgowo w internecie oraz w social mediach. Na dedykowanej stronie www zapraszamy internautki do udziału w konkursie oraz inspirujemy do ciekawego spędzenia babskich wieczorów.

W ramach działań PR powstanie Kobiece Miejsce Spotkań - przestrzeń zainspirowana trzema wariantami Wedlowskich Deserów, do której zostaną zaproszone dziennikarki, influencerki i konsumentki.

Za kreację spotu reklamowego odpowiada agencja Grandes Kochonos, zakupem mediów zajął się dom mediowy OMD, działania PR realizuje 24/7 Communication, natomiast kampanię w internecie - agencja  Cosmo.

Spoty można obejrzeć pod linkiem:

https://www.youtube.com/watch?v=PXPVb4LUmA0


Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

MateuszG

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl