Prasowa premiera Amica Fusion
Spotkania Amiki z dziennikarzami należą już do tradycji. Ostatnie odbyło się 13 października w hotelu Holiday Inn w Warszawie.
Przedstawiciele mediów mogli jako pierwsi obejrzeć specjalnie przygotowaną prezentację nowych piekarników z linii Amica Fusion. Amica doskonale zdaje sobie sprawę z tego, że zdanie fachowców jest brane pod uwagę przy dokonywaniu zakupów sprzętu AGD, stąd pojawiła się nie tylko możliwość zapoznania się ze sprzętem, poznania jego zalet w praktyce, ale także rozmowy z twórcami tych urządzeń.
Spotkanie otworzył wiceprezes zarządu ds. handlu i marketingu Wojciech Antkowiak, który powiedział o nadziejach, jakie Amica wiąże z wprowadzeniem nowej linii urządzeń do swojej oferty. Z kolei Robert Drożyński, dyrektor ds. komunikacji marketingowej, zaprezentował nowy spot, który towarzyszy promocji nowych piekarników Amica Fusion w Internecie. Merytoryczną części konferencji poprowadzili Joanna Krzywda, product manager sprzętu grzejnego, Michał Biernacki i Magda Lubińska z Code, projektanci piekarnika. Okazuje się, że proces powstawania piekarnika obejmuje wiele, często na pozór luźno powiązanych ze sobą dziedzin. Ostatnim elementem spotkania była prezentacja możliwości piekarnika przygotowana przez Tomasza Jakubiaka. Tak więc oglądanie ekspozycji sprzętu miało zupełnie inny, także praktyczny wymiar.
Dokładnemu poznawaniu urządzeń oczywiście towarzyszyły rozmowy na ich temat. Dzięki pytaniom, które można były zadawane na gorąco można było uzyskać odpowiedź od ludzi, którzy te urządzenia znają najlepiej. Uzasadniona jest wiec nadzieja, że wszyscy goście opuszczali Holiday Inn bez odrobiny wątpliwości związanych z nowa ofertą Amiki. O ich efektowności przekonali się wszyscy oglądając ekspozycję, a pokaz gotowania w wykonaniu Tomasza Jakubiaka był najlepszym dowodem efektywności nowych piekarników Amica Fusion. O zainteresowaniu ofertą niech świadczy chociażby fakt, że rozmowy na temat urządzeń trwały także w czasie wspólnego lunchu.
O nowych piekarnikach z linii Amica Fusion warto mówić głośno i warto się nimi chwalić. Są efektowne i efektywne – wyróżniają się nowoczesnym wzornictwem oraz praktycznym przeznaczeniem. Posiadają dokładnie takie funkcje, jakich potrzebują użytkownicy. Warto więc, by dowiedzieli się o tym wszyscy, którzy marzą o wyjątkowym sprzęcie w swojej kuchni.
Amica
WIĘCEJ INFORMACJI Z FIRMY AMICA WRONKI S.A. (PRESS BOX)