Prawie 4,4 mln zł zysku netto odnotowało Gamivo w trzech kwartałach br.


Prawie 4,4 mln zł zysku netto odnotowało Gamivo w trzech kwartałach br.
2021-11-15
Gamivo, właściciel platformy transakcyjnej dla graczy, podsumował III kwartał br. W tym okresie przychody Grupy wyniosły ponad 9,5 mln zł. Przychody związane z działalnością platformy Gamivo.com wzrosły r/r o 37 proc.

Gamivo, właściciel platformy transakcyjnej dla graczy, podsumował III kwartał br. W tym okresie przychody Grupy wyniosły ponad 9,5 mln zł. Przychody związane z działalnością platformy Gamivo.com wzrosły r/r o 37 proc. Zysk netto związany z działalnością platformy wyniósł 1,74 mln zł i był o 45 proc. wyższy niż rok wcześniej. Przychody ze sprzedaży odnotowane od początku roku wyniosły natomiast 28,33 mln zł, a zysk netto 4,37 mln zł. Spółka od kwietnia jest notowana na rynku NewConnect i planuje przejście na Rynek Główny GPW.

GAMIVO to platforma działająca na pograniczu rynku e-commerce oraz gamingu. Łączy ponad 3 miliony graczy z bazą ponad 1 tysiąca sprzedawców, którzy oferują ponad 50 tysięcy produktów. W III kwartale 2021 wygenerowali oni łączny obrót na platformie w wysokości 47,4 mln zł. W pierwszych trzech kwartałach br. obrót platformy wyniósł ponad 143 mln zł. Rekordowy obrót w skali miesiąca został odnotowany w październiku br. i wyniósł on prawie 20 mln zł.

- W trzecim kwartale koncentrowaliśmy się na zwiększeniu zasięgu naszej marki m.in. poprzez rozwój usługi GAMIVO Smart oraz przygotowując się do wprowadzenia na platformie akcesoriów gamingowych i gier w wersji fizycznej. Podjęliśmy również działania mające na celu wzrost rozpoznawalności m.in. poprzez tytularny sponsoring gali Fame MMA 11. Wszystkie powyższe czynniki miały bardzo istotny wpływ na odnotowanie rekordowych obrotów. – komentuje Mateusz Śmieżewski, Prezes Zarządu Gamivo.

Spółka nieustannie rozwija nowe funkcjonalności platformy oraz asortyment produktowy. Od 1 października br. na platformie pojawiły się akcesoria gamingowe i gry w wersji fizycznej. Poszerzenie oferty produktowej ma na celu uatrakcyjnienie oferty, aby gracze mogli znaleźć na platformie wszystko, czego potrzebują. Oprócz dystrybuowanych cyfrowo gier czy programów, platforma oferuje m.in. myszki, słuchawki, klawiatury, gry pudełkowe, figurki oraz inne przedmioty kolekcjonerskie dla graczy. Oferta ta będzie się stale poszerzać w miarę dołączania do GAMIVO kolejnych sprzedawców, dystrybutorów i wydawców. Jednocześnie pod koniec października br. Spółka rozpoczęła współpracę z administratorem jednej z największych w Europie platform cloud gamingowych – Boosteroid, tym samym rozpoczyna działalność w segmencie cloud gamingu.

- - Oceniamy, że kolejne kwartały przyniosą Spółce dalszy wzrost. Przed nami czwarty kwartał, który charakteryzuje się wieloma premierami gier AAA, które napędzają nasz rozwój. Dodatkowo wydarzenia takie jak Black Friday i nachodzący okres świąteczny zwiększają zainteresowanie klientów naszą ofertą i zakupami – dodaje Mateusz Śmieżewski.

Na początku lipca liczba użytkowników serwisu przekroczyła 3 mln. Oznacza to, że od początku 2021 roku liczba użytkowników platformy Gamivo.com wzrosła aż o ponad 26 procent (na początku roku z platformy korzystało prawie 2,4 mln użytkowników). W porównaniu rok do roku liczba ta wzrosła o ponad 67%. Próg pierwszego miliona użytkowników został przekroczony na początku września 2019 roku, rok później platforma liczyła już 2 miliony użytkowników.

O Spółce

 

GAMIVO to platforma transakcyjna do gier i towarów cyfrowych. Została założona w 2017 roku przez zespół managerów z wszechstronnym doświadczeniem w branży gier oraz fundusz venture buildingowy Tar Heel Capital Pathfinder. Gamivo łączy sprzedawców z klientami poszukującymi niskich cen i wysokiej jakości. Gromadząc w jednym miejscu gry w wersjach na różne platformy gamingowe, daje graczom możliwość łatwego porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej ceny. Gamivo oferuje także swoim klientom atrakcyjne programy afiliacyjne. Z platformy korzystają głównie użytkownicy z Europy Zachodniej oraz Stanów Zjednoczonych.

W październiku br. Spółka poszerzyła oferowany asortyment o produkty fizyczne, w tym m.in. akcesoria gamingowe oraz odzież e-sportową.


Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Franciszek Szukała

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl