Premierowe wdrożenie iTouch CLM dla firmy MSD


Premierowe wdrożenie iTouch CLM dla firmy MSD
2011-06-30
Pod koniec marca 2011 miało miejsce pierwsze, przełomowe wdrożenie iTouch CLM w firmie MSD dla obszaru terapeutycznego ginekologia. Projektem zostały objęte cztery produkty. Planowany czas kampanii to 6 miesięcy. Celem projektu jest wsparcie sprzedaży wybranej grupy 8 reprezentantów medycznych.

Klient zdecydował się odejść od dotychczasowych, tradycyjnych narzędzi dotarcia do lekarzy rezygnując tym samym całkowicie z materiałów drukowanych.  Zastąpił je nowoczesną prezentacją na intuicyjnych tabletach typu iPad, która w większym stopniu angażuje uwagę oraz zmysły (wzrok, dotyk) lekarzy i pozwala natychmiast gromadzić i analizować zbierane informacje.  iTouch CLM bazuje bowiem na idei Closed Loop Marketingu, dzięki czemu aktywnie wspiera procesy sprzedażowe.   Platforma oparta o tablet iPad gwarantuje niezawodność i stabilność pracy.

W komunikacji z lekarzem stosowana jest również wysyłka materiałów z wizyty w formie elektronicznej poprzez e-mail. Reprezentant może wysłać  wybrany przez lekarza materiał lub przedruk badania, zaledwie wybierając jeden przycisk w aplikacji iTouch CLM Mobile Client. To rozwiązanie jest korzystną alternatywą dla tradycyjnych ulotek, które zwykle są zostawiane w gabinetach w ogromnych ilościach, a które jak wiemy lądują w 1 sekundzie w koszu na śmieci.
iPad jest narzędziem intuicyjnym (dotykowy ekran), prostszym  w obsłudze niż tablet i lżejszym – bez problemu zmieści się w damskiej torebce, co ma znaczenie zwłaszcza dla reprezentantek. Dzięki temu nowoczesnemu nośnikowi jakość prezentacji jest zdecydowanie wyższa, a kampania bardziej efektywna. Urządzenie posiada ekran dotykowy Multi-Touch z podświetleniem LED wykonany w technologii IPS. iPad pozwala wyświetlać m.in. animacje, pliki PDF, zdjęcia. Narzędzie umożliwia dostęp do prezentacji także w trybie offline. W prezentacji  dla firmy MSD zastosowano technologię HTML 5.0, która również podniosła atrakcyjność tworzonych animacji. Interaktywna i atrakcyjna  forma prezentacji  znacznie podnosi konkurencyjność i zapamiętywalność wizyt.      

Po zakończeniu prezentacji u lekarza wszystkie dane są przechowywane w systemie i dostępne także w trybie offline. Dzięki zgromadzonym informacjom możliwe jest natychmiastowe poznanie preferencji lekarza, który komunikuje firmie farmaceutycznej jakie elementy przekazu okazały się dla niego najbardziej interesujące (brand/project manager zyskuje dzięki temu wiedzę, która go interesuje i która pomoże mu efektywniej zaplanować kolejne kroki kampanii). Istnieje możliwość natychmiastowej modyfikacji wprowadzonych prezentacji na urządzeniu mobilnym, co znacznie zwiększa efektywność przekazu marketingowegowww.press.activepharma.pl ; www.activepharma.pl


Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Active Pharma

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl