Premio – zadbaj przed zimą o swoje ukochane auto


Premio – zadbaj przed zimą o swoje ukochane auto
2011-10-18
Sieć serwisów samochodowych fast-fit Premio rozpoczyna 17 października br. jesienno-zimowe działania promujące swoje usługi w ramach kolejnej odsłony kampanii „Kochasz swoje auto? My również!”.

Głównym przesłaniem jest dobrze już znane kierowcom hasło: „Kochasz swoje auto? My również". Motywem graficznym jest tym razem uśmiechnięta kobieta, która robi na drutach szalik dla swojego ukochanego auta. Pojawia się także element humorystyczny w postaci kabrioletu. Kobieta robi wszystko, aby jej wymarzone auto było jak najlepiej przygotowane do zbliżającej się zimy. Kampania jest spójna z międzynarodową komunikacją przyjętą dla sieci Premio na sezon zimowy 2011/2012, a potrwa do 30 listopada br.

Premio konsekwentnie kontynuuje wątek więzi emocjonalnej, łączącej kierowcę ze swoim samochodem. Kobieta chroni swoje auto przed atakiem zimy używając do tego szalika. Całość podana jest w lekki sposób, trochę z przymrużeniem oka. Komunikacja nawiązuje również do promocji wspierającej sprzedaż tegorocznej nowości - opony zimowej Goodyear UltraGrip 8. Do każdego zakupionego kompletu tych opon klient otrzyma w prezencie ciepły koc.

W tegorocznym sezonie zimowym wzmacnianiu wizerunku marki Premio będą służyć aktywności w ogólnopolskich mediach: radiu i Internecie. Reklamę radiową (20-sekundowy spot) będzie można usłyszeć m.in. w:

  • RMF FM,

  • Radiu ZET,

  • Programie III Polskiego Radia oraz

  • kilkudziesięciu rozgłośniach lokalnych.

Dodatkowo reklama będzie wspierana kampanią billboardową w największych polskich miastach.

„Mając na uwadze, że klienci - zarówno serwisy, jak i kierowcy - są coraz bardziej wymagający i coraz częściej poszukują informacji o ofercie Premio w Internecie, podejmujemy nowoczesne inicjatywy marketingowe. Chcemy być jak najbliżej ich, dlatego Premio jest obecne m.in. na Facebooku (www.facebook.pl/PremioSerwis), a strona www.premio.pl to kopalnia wiedzy o produktach i usługach oferowanych przez nasza sieć"- mówi Piotr Czyżyk, Dyrektor Dywizji Rozwoju Sprzedaży Detalicznej w Goodyear Dunlop Tires Polska. „Jesienno-zimowa aura zbliża się wielkimi krokami, więc zachęcamy klientów, aby nie czekali do ostatniej chwili z przygotowaniem swojego pojazdu na trudne warunki na drodze. Jesteśmy przekonani, że kolejna odsłona kampanii „Kochasz swoje auto? My również!" pomoże kierowcom w wyborze serwisu, któremu mogą zaufać jeśli chodzi o serwis ich kochanego pojazdu" - dodaje
P. Czyżyk.

Za stronę wizualną materiałów promocyjnych, przygotowanie reklamy radiowej, jak i zakup mediów odpowiadała firma Upgrade Marketing

Ubiegłoroczna zimowa kampania „Kochasz swoje auto? My również!" została nagrodzona w XX edycji Idea Awards. Premio prowadzi również działania informacyjno-marketingowe m.in. na Facebooku, tak więc dociera do klientów za pośrednictwem różnorodnych, nowoczesnych kanałów komunikacji.

Premio to obecnie sieć 106 punktów serwisowych typu fast-fit na terenie całej Polski, w których można serwisować opony, układy wydechowe i hamulcowe lub wymienić olej. Doświadczeni mechanicy Premio pomogą także sprawdzić i skorygować geometrię oraz przeprowadzić okresowe przeglądy aut.

Sieć Premio od początku swojego istnienia związana jest z Goodyearem. Dlatego w punktach serwisowych w Polsce oferowane są przede wszystkim opony należących do tego amerykańskiego koncernu marek ze wszystkich segmentów cenowych: Goodyear, Dunlop, Fulda, Sava czy polska Dębica. Można też kupić opony innych marek. Dewizą Premio jest wysoka jakość obsługi i krótki czas oczekiwania.

Goodyear jest jednym z największych producentów opon na świecie, z centralą w Akron, w stanie Ohio, USA. Firma wytwarza opony, wyroby gumowe oraz środki chemiczne w ponad 57 zakładach w 23 krajach. Swoją działalność prowadzi w większości krajów świata. Goodyear zatrudnia ponad 70 000 pracowników. W Polsce firma oferuje opony takich marek, jak: Goodyear, Dunlop, Fulda, Sava i Dębica. Jest także głównym akcjonariuszem Firmy Oponiarskiej Dębica S.A.


Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

ap

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl