Premium Brand 2020 – wystartowała XV edycja badania reputacji marek


Premium Brand 2020 – wystartowała XV edycja badania reputacji marek
2020-03-17
Ruszyła XV edycja projektu Premium Brand, badającego reputację marek i firm obecnych na polskim rynku. Nabór do badania potrwa do 8 maja 2020. Partnerem merytorycznym tegorocznej edycji jest Press Service Monitoring Mediów. Partnerem Medialnym – multimedialna agencja informacyjna Newseria.

Premium Brand w ramach corocznego badania analizuje poziom reputacji ponad 200 marek i firm
w 20 kategoriach przypisanych produktom i usługom. Co roku na podstawie opinii 10 000 konsumentów wyłaniamy marki i firmy, które cieszą się wysoką reputacją na tle rynku.

Reputacja marki badana jest na kilku wskaźnikach: zaufanie do marki, referencja (lojalność wobec marki), atmosfera medialna, zaangażowanie społeczne (CSR) i wizerunek firmy jako pracodawcy. Badanie przeprowadzane jest autorską metodą zaprojektowaną przez dr hab. Dominikę Maison, prof. UW, znaną i cenioną ekspert od badań rynku i reklamy. Stworzony  przez nią system na podstawie opinii konsumentów oblicza wskaźnik reputacji w zakresie od 1 do 100 punktów. Każda z firm lub marek, która uzyska powyżej 60 punktów otrzyma tytuł Marki/Firmy Wysokiej Reputacji Premium Brand.

Projekt ukierunkowany jest wspomaganie firm w zakresie działań promocyjnych, a uzyskane informacje w oferowanym przez nas szczegółowym raporcie są bardzo cenną informacją na temat tego, jak dana marka jest postrzegana przez obecnych i potencjalnych klientów.

Zgłoszenia marki lub firmy do udziału w badaniu można dokonać za pomocą formularza dostępnego na stronie internetowej projektu http://www.premiumbrand.com.pl/.

Badanie prowadzi: agencja badawcza Maison&Partners na Ogólnopolskim Panelu Badawczym Ariadna

Organizator: Fundacja na rzecz reputacji marki „Premium Brand”


Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

KMC

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl