Prezenty dla pracowników z okazji rocznicy działania firmy
Każdego roku firmy obchodzą swoje rocznice, które są okazją do świętowania. Jednak prezesi w takich sytuacjach nie zawsze wiedzą jak celebrować takie święto. Oto kilka porad jak poradzić sobie z takim wydarzeniem.
Pierwsza rocznica
Niewiele firm ma okazję zastanawiać się jak będzie wyglądała ich pierwsza rocznica. Początki biznesu nie są łatwe, więc przedsiębiorstwa, które funkcjonują tylko rok na rynku nie mają odpowiedniego budżetu, aby urządzić coś wyjątkowego. Jeśli uda się do tego czasu zatrudnić pracowników w firmie i działalność przynosi dochody można pomyśleć o zorganizowaniu obiadu lub kolacji z tej okazji. Pracownicy dzięki temu poczują się docenieni i będą mieli dodatkową mobilizację do pracy.
Po pięciu latach działalności
Firmy funkcjonujące przez pięć lat na rynku przynoszą dochody i rozwijają się. Stosowne jest, aby właściciel pomyślał o budżecie, w którym zostanie uwzględniona kwota na wyjście lub wyjazd integracyjny. Wspólnie spędzony czas pomaga lepiej się poznać, a zorganizowane zajęcia grupowe poprawiają komunikację i współpracę zespołową.
Taka okazja powinna pozostać na długo w pamięci, więc należy przypieczętować ją drobnymi prezentami np. kalendarzami lub kubkami termicznymi.
Dziesięć lat na rynku
Każda pełna rocznica jest doskonałym sposobem na podkreślenie wartości przedsiębiorstwa i jego pozycji na rynku. Pracownicy wiedzący, że są zatrudnieni w firmie, która nieustannie się rozwija mają większą mobilizację do pracy i dalszego rozwoju. Bankiet lub przyjęcie wydane z okazji pierwszej dekady jest idealnym sposobem na podkreślenie wartości marki.
Podczas zorganizowanej uroczystości warto pomyśleć o upominkach dla wszystkich uczestników reklamowygadzet.pl. Ważne, aby były one przydatne i kojarzyły się z firmą. Doskonałym pomysłem są eleganckie pióra lub długopisy zawierające logo.
Dwudziestolecie
Dwadzieścia lat działania firm to prestiż, wiele doświadczeń oraz trudności. Podczas uroczystości, jaką wypada zorganizować można nawiązać do zdjęć, nagrań oraz zdarzeń sprzed lat, które wpłynęły na rozwój oraz budowały jakość w danej branży.
Jeśli przedsiębiorstwo jest znane w swoim fachu, a zazwyczaj tak jest po 20 latach można zaprosić media, aby opisały spotkanie. Ponadto dział marketingu powinien zadbać o upublicznienie fotografii na blogu firmowym oraz w mediach społecznościowych.
Dwudziestolecie to pretekst na wprowadzenie zmian w firmie, wdrożenie nowych pomysłów oraz zorganizowanie spotkań, na których każdy może opowiedzieć, co chciałby zmienić.
Modernizacja sali konferencyjnej, zakupienie nowoczesnego sprzętu multimedialnego lub chociażby gadżetów reklamujących doskonale wpłynie na wizerunek nowoczesnej spółki lub działalności gospodarczej. Klient przychodzący do biura i widzący wysoki poziom technologiczny będzie bardziej przekonany, że firma jest innowacyjna oraz się rozwija.
Nadesłał:
Danutar
|