Profesjonalny dekarz to gwarancja prawidłowo funkcjonującego dachu
Dekarze dbają o kompleksowość usług – wynika z raportu opracowanego przez PMR. Oprócz kompleksowości oferty dekarze podnoszą swoje kwalifikacje, co w dobie silnej konkurencji pozwala na zdobywanie nowych zleceń.
Według danych z raportu PMR "Rynek pokryć dachowych w Polsce 2016 – Prognozy rozwoju na lata 2016-2021”, które zamieścił portal izolacje.com.pl, odsetek dekarzy oferujących kompleksowe usługi wzrósł o 10 proc. w stosunku do 2014 roku . Tym samym dekarz coraz częściej odpowiada nie tylko za montaż produktu, ale także jego wybór i zakup.
Wiedza ma znaczenie
Rosnąca rola doradcza dekarza sprawia, że coraz istotniejsza staje się wiedza, jaką fachowiec posiada. Jest ona niezbędna nie tylko do odpowiedniego dobrania jakości produktów do oczekiwań klienta – im więcej fachowej wiedzy, tym większa pewność inwestora, że dach będzie prawidłowo wypełniał swoje zadanie przez lata.
Ważny prawidłowy montaż
– Nawet najwyższej jakości produkt nie będzie funkcjonował prawidłowo, jeśli dekarz nie zastosuje się do zaleceń producenta. Kiedy na nowo wybudowanym dachu pojawia się problem, inwestor najczęściej zwraca się do producenta. Tymczasem największa liczba usterek spowodowana jest montażem niezgodnym z instrukcją – przekonuje Łukasz Nowakowski, doradca techniczny Monier BRAAS. Dlatego producenci pokryć dachowych inwestują w szkolenia dla dekarzy.
Szkolenie fachowców
Aspekt edukacyjny działalności producentów systemów dachowych jest bardzo istotny. – W Monier BRAAS zapraszamy dekarzy na cykliczne szkolenia składające się z części teoretycznej oraz praktycznej pod okiem doświadczonego fachowca. Stanowi to dla uczestników okazję do doszlifowania swoich umiejętności oraz wymiany między sobą doświadczeń z tej trudnej dziedziny, jaką jest budowa dachu. Prowadzimy również Certyfikację Dekarzy BRAAS, aby potwierdzać kompetencje profesjonalistów i rekomendować ich naszym klientom. Program certyfikacji daje wszystkim trzem stronom wspólne korzyści – dekarz zyskuje nowe zlecenia, klient – pewny dach nad głową, a my – gwarancję, że nasze produkty będą funkcjonowały, jak należy – dodaje Łukasz Nowakowski.
Nadesłał:
trendy_news
|