Profit CRM – kluczowe ogniwo w Twoim biznesie
Pierwsze systemy do zarządzania relacjami z klientami, które pojawiły się w latach 80. miały dość ograniczoną funkcjonalność i pozwalały realizować jedynie ściśle określone zadania. Dynamiczny rozwój rynku sprawił, że obecnie przeobraziły się one w multifunkcyjne platformy, jak np. Profit CRM.
Wysoka konkurencyjność na rynkach i stale rosnące wymagania kontrahentów powodują, że firmy muszą realizować coraz bardziej skomplikowane zlecenia. Chcąc radzić sobie
z tym problemem, przedsiębiorcy przykładają większą wagę do efektywnego zarządzania. Wsparciem są dla nich nowoczesne platformy CRM pozwalające skutecznie usprawnić ten proces.
Profit CRM jest nowoczesnym narzędziem, które znajduje zastosowanie w niemal każdej branży, ponieważ jest na bieżąco dostosowywane do potrzeb użytkowników.
– Tworząc nasz system, wiedzieliśmy, że będzie on poddawany wielu modernizacjom, dlatego musieliśmy zapewnić mu elastyczność. Dzięki temu, słuchając opinii naszych klientów, możemy wciąż udoskonalać jego funkcjonalność – mówi Przemysław Zygmunt
z firmy AC SOFTWARE, producenta Profit CRM.
Profit CRM zbudowany jest modułowo. Każdy element odpowiada za inne funkcje, co pozwala wykorzystywać go w różnych segmentach firmy. Jednym z komponentów jest moduł handlowy, który integruje wszelkie informacje dotyczące obsługi klientów. Dzięki niemu każdy uprawniony pracownik ma dostęp nie tylko do wystawionych faktur, należności, czy listy zakupionych towarów, ale również do historii kontaktów z klientem czy raportów. Ponadto może tworzyć oferty i przyjmować zamówienia.
Innym atutem Profit CRM jest rozbudowany moduł Serwis, który umożliwia dostęp do pełnej historii serwisowej urządzeń. System pozwala ewidencjonować koszty związane z wykonaniem usługi oraz weryfikować okresy obowiązywania gwarancji, co znacznie ułatwia obsługę, a jednocześnie podnosi jej jakość.
Między innymi dzięki modułom Projekty oraz Organizer można usprawnić także pracę kadry zarządzającej. Wspomagają efektywne planowanie i realizację wieloetapowych zleceń. Można szczegółowo delegować zadania poszczególnym pracownikom, zaplanować terminy rozpoczęcia i zakończenia prac czy monitorować postępy dzięki historii.
Profit CRM może zostać zintegrowany niemal z każdym programem handlowym oraz
z wieloma aplikacjami np. Outlook, co znacznie ułatwia jego wdrożenie.
Moduły dostępne w programie:
Moduł | Możliwości | |
Podmioty | Gromadzenie najważniejszych informacji o klientach, przedstawicielach, urzędach itp. | |
Kontakty Personalne | Wyodrębnianie danych personalnych, pozwala na gromadzenie historii współpracy również w obrębie poszczególnego kontaktu. | |
Organizer | Zarządzenie czasem pracy, stanowi rozwiązanie w organizacji | |
Notatki | Zastępuje w formie elektronicznej bardzo popularne tzw. "żółte karteczki". | |
Magazyn plików | Umożliwia zarządzanie i kontrolę plików. | |
Korespondencja | Zarządzenie obiegiem korespondencji. | |
Dokumenty kontrolowane | Pozwala na identyfikację fizycznych dokumentów - ich miejsca przechowywania, jak i terminów ważności. | |
CallCenter | Integruje się z centralami telefonicznymi oraz pozwala na gromadzenie informacji na temat przeprowadzonych rozmów telefonicznych. | |
Handel | Dostęp do listy wystawionych faktur i korekt, należności, zakupionych towarów oraz ogólnego podsumowania historii handlowej z danym podmiotem. Dodatkowo umożliwia obsługę wielowariantowego ofertowania oraz zamówień. | |
Serwiswww.profitcrm.pl
Matki Pingwinów: bohaterki Antarktydy, które poświęcają wszystko dla swojego potomstwa
Mecz, który może zmienić wszystko! Co nas czeka w kluczowym starciu Ligi Narodów?
Uwaga! Potężna wichura nad Polską
Superszybka zabawa w Reducie! Wpadnij do centrum i weź udział w imprezie z Sonikiem!
Kredytowanie transakcji pomiędzy kontrahentami
Bitcoin bije rekordy! Czy oczekiwania na wygraną Trumpa napędzają wzrosty?
Bitcoin kurs na nowych szczytach
Tablica korkowa - sprawdź, jak ją wykorzystać! |