Program dla prawników Amberlo debiutuje na rynku w Polsce


Program dla prawników Amberlo debiutuje na rynku w Polsce
2020-11-03
Amberlo chce wesprzeć cyfrową transformację polskich kancelarii prawnych, obiecuje ponad 1000% zwrot z inwestycji w ciągu roku.

Amberlo, oparte o chmurę oprogramowanie dla kancelarii prawnych, zostało udostępnione na rynku w Polsce. System jest obecnie używany przez ponad 1 tys. różnej wielkości kancelarii na całym świecie, ułatwiając im kompleksowe zarządzanie firmą, w tym obsługiwanymi sprawami, kontaktami, dokumentami, pracą grupową, a także rejestrowanie i rozliczanie godzin pracy. Jak zapewnia Amberlo, oszczędności wynikające z informatyzacji tych zadań, umożliwiają ponad 1000% zwrotu z inwestycji w ciągu zaledwie jednego roku.

Firmy z branży prawniczej na całym świecie już od dłuższego czasu realizują projekty cyfrowej transformacji, a pandemia koronawirusa jedynie przyspieszyła ten proces. Podobnie jak w innych branżach, kancelarie były zmuszone w ostatnich miesiącach do przejścia na pracę zdalną i wdrażania rozwiązań technologicznych, które zwiększają wydajność pracy oraz ułatwiają współpracę miedzy pracownikami. Nic dziwnego, że dla firm jak Amberlo, wywodzącego się z Litwy start-upu założonego w 2017 roku, ostatnie miesiące były okresem niezwykle szybkiego wzrostu.

“Wiele firm prawniczych w czasie pandemii w końcu zdecydowało się wypróbować dedykowane dla nich rozwiązania IT i zobaczyły, że faktycznie działają, a co więcej umożliwiają szybki zwrot z inwestycji. W przypadku Amberlo sięga on ponad 1000% już w ciągu pierwszego roku użytkowania! Wynika to przede wszystkim z oszczędności czasu, które kancelarie osiągają dzięki cyfryzacji oraz automatyzacji wielu rutynowych zadań i procesów przy użyciu naszego systemu” – mówi Aidas Kavaliauskas, CEO i jeden z twórców Amberlo.

Jak tłumaczy Kavaliauskas, Amberlo jest nowej generacji oprogramowaniem dla kancelarii prawnych, które łączy w sobie przystępność cenową (wersja premium kosztuje ok. 130 zł za użytkownika na miesiąc), intuicyjność i łatwość w użyciu, a także bardzo rozbudowane funkcje, które do tej pory były rozproszone w wielu różnych programach.

Zakres obszarów, które można zinformatyzować przy pomocy Amberlo, obejmuje zarządzenie obsługiwanymi sprawami, kontaktami, dokumentami, kalendarzem, a także korespondencją emailową wszystkich pracowników kancelarii w powiązaniu do konkretnej sprawy i klienta. System ułatwia również pracę grupową (z podziałem na role), rejestrację czasu pracy, a także umożliwia łatwe fakturowanie klientów, co obejmuje elastyczne określanie stawek godzinowych czy wystawianie faktur z raportem rozliczającym zadania (z podziałem na godziny).

Za pomocą Amberlo można także generować wiele innych raportów, które m.in. pokazują efektywność pracy poszczególnych pracowników czy dochodowość realizowanych zleceń. Wszystko to z dowolnego miejsca na świecie, w przyjaznym środowisku przeglądarki internetowej, na laptopie lub w telefonie.

Do debiutu na polskim rynku skłoniło Amberlo wcześniejsze zainteresowanie ze strony wielu polskich kancelarii, które sięgały po to rozwiązanie wyszukując je na globalnym rynku. Jedną z takich firm jest Kancelaria Macura, która specjalizuje się w prawnej obsłudze przedsiębiorców z sektora finansowego i nowych technologii.

“Od dłuższego czasu szukaliśmy oprogramowania, które pomogłoby nam w zarządzaniu naszą kancelarią oraz zwiększeniu wydajności pracy. Z powodu braku takiego systemu zadania w kancelarii były przesyłane pocztą elektroniczną, co utrudniało ustalanie ich priorytetów i śledzenie postępów. Każdy pracownik rejestrował też swój czas pracy za pomocą osobnego pliku Excela i raportował raz w miesiącu, więc co miesiąc traciliśmy na to kilka godzin. Dodatkowo, pod koniec każdego miesiąca faktury tworzyliśmy ręcznie, poświęcając na to cały dzień” – mówi Monika Macura, założycielka Kancelarii Macura.

Jak zaznacza Macura, Amberlo miało doskonałe opinie wśród firm prawniczych na rynku globalnym, stąd decyzja o wypróbowaniu tego rozwiązania, która okazała się strzałem w dziesiątkę. System pomógł zautomatyzować takie czynności, jak m.in. planowanie zadań, rejestrowanie czasu pracy oraz wystawianie faktur. Dzięki temu kancelaria mogła poświęcić więcej czasu na obsługę klientów, co przełożyło się na minimum 25 proc. wzrost jej dochodów. Amberlo – przed oficjalnym udostępnieniem na polskim rynku - zostało całkowicie zlokalizowane, a także stworzono dedykowany dla polskich klientów zespół wsparcia. Wdrożenie oprogramowania zajmuje kilkanaście minut, a program można wcześniej wypróbować za darmo. Więcej informacji o programie, a także dostęp do jego wersji próbnej można znaleźć pod adresem: https://www.amberlo.io.


Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

PRS

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl