Program „Doceń polskie” nagrodzony przez fundację Pomaganie jest trendy


Program „Doceń polskie” nagrodzony przez fundację Pomaganie jest trendy
2016-12-22
„Doceń polskie” został nagrodzony przez fundację Pomaganie jest trendy. Organizatorów przedsięwzięcia promującego rodzimą żywność wysokiej jakości i jej wytwórców uhonorowano podczas Gali Mediów i Przedsiębiorców Dobroczynności 2016.

Za nami druga Gala Mediów i Przedsiębiorców Dobroczynności 2016. Podczas poniedziałkowej uroczystości fundacja Pomaganie jest trendy uhonorowała osoby publiczne, redakcje portali internetowych i programów telewizyjnych oraz przedsiębiorców zaangażowanych w działania charytatywne. 

W kategorii „Mecenas Dobroczynności” przyznano 29 wyróżnień. W gronie laureatów znaleźli się m.in. prezydent RP Andrzej Duda, jak również byli prezydenci - Bronisław Komorowski i Aleksander Kwaśniewski. Fundacja przyznała także wyróżnienia redakcjom portali internetowych i programów telewizyjnych. Łącznie, wśród nagrodzonych w kategorii „Media Dobroczynności”, znalazło się 28 redakcji promujących dobroczynne inicjatywy.Z kolei kategoria „Przedsiębiorca Dobroczynności” obejmuje 18 podmiotów, które w umiejętny sposób łączą prowadzenie własnej działalności z działaniami na rzecz potrzebujących. W tej kategorii uhonorowany został m.in. Ogólnopolski Program Promocyjny „Doceń polskie”. Celem realizowanego do 2011 roku przedsięwzięcia jest propagowanie polskich produktów spożywczych wysokiej jakości oraz ich wytwórców. - Nasza współpraca z producentami żywności daje nam ogromną satysfakcję. Zdajemy sobie jednak sprawę z tego, że działalność skupiona na producentach to nie wszystko, dlatego też w ramach programu „Doceń polskie” podejmujemy również działania charytatywne; staramy się wspierać i rozpowszechniać ideę pomagania - podkreśla Marek Bielski, twórca Ogólnopolskiego Programu Promocyjnego „Doceń polskie”.

Organizatorzy programu promocyjnego „Doceń polskie” wspierali kilka edycji działań fundacji Pomaganie jest trendy. W ramach przedsięwzięcia nawiązano także współpracę z firmą PLANET FOOD oferującą Wafle zbożowo-ryżowe BABUSKI, które nie tylko nazwą nawiązują do maskotki  fundacji Pomaganie jest trendy, czyli duszka Babu. Duszek uczy najmłodszych tolerancji, zdrowego trybu życia i odżywiania się.
W imieniu całego zespołu zaangażowanego w program promocyjny, dziękuję za nagrodę. Traktujemy ją jako motywację do dalszych działań - podsumowuje Marek Bielski.

Nagrodzeni w kategorii „Mecenas Dobroczynności”
1. Olivier Janiak 
2. Magdalena Spychalska 
3. Małgorzata Socha 
4. Paulina Sykut Jeżyna 
5. Michał Piróg 
6. Katarzyna Bosacka 
7. Olga Bołądź 


8. Zuzanna Grabowska 
9. Grażyna Torbicka 
10. Maciej Skrzątek 
11. Marcin Miller 
12. Michał Milowicz 
13. Jarosław Kret 
14. Beata Tadla 
15. Piotr Stramowski 
16. Grażyna Wolszczak 
17. Kamil Durczok 
18. Krzysztof “Jankes” Jankowski 
19. Roman Wrzosek 
20. Jola Mrotek 
21. Krzysztof Rutkowski 
22. Michał Wiśniewski 
23. dr Alicja Węgorzewska 
24. Robert Żołędziewski 
25. Aleksander Kwaśniewski 


26. Charbel Macaron - Ambasada Libanu w Polsce 
27. Bronisław Komorowski 
28. Patricia Ann V. Paez - Ambasador Filipin w Polsce 
29. Prezydent RP Andrzej Duda 

Kategoria „Media Dobroczynności” (głosowanie publiczności):
1. W podkategorii „Stacja Telewizyjna” - ex aequo Nowa TV oraz Polsat Cafe 
2. W podkategorii „Stacja Radiowa” - Radio Eska 
3. W podkategorii „Internet” - ex aequo Plotek.pl oraz Onet.pl 
4. W podkategorii „Prasa”- ex aequo dziennik FAKT oraz dziennik SUPER EXPRESS 
5. W podkategorii „Program TV” - Dzień Dobry TVN

Kategoria „Media Dobroczynności”
1. Fakty TVN 
2. Wydarzenia Polsat 
3. Wiadomości TVP1 
4. Panorama TVP2 
5. Fashion TV 


6. SuperStacja 
7. Dzień Dobry TVN 
8. Co za tydzień
9. Polsat Cafe 
10. Zoom na Miasto 
11. Pytanie na śniadanie 
12. Radio Eska 
13. RMF FM 
14. Onet.pl 
15. Interia.pl 
16. Wp.pl 
17. Gazeta Wyborcza 
18. Plejada.pl 
19. Magazyn Party 
20. Pudelek.pl 
21. BabyOnline.pl 
22. Gala 
23. Viva! 
24. TVN Style 
25. TTV 
26. TV IBBS 
27. M jak Mama 24 
28. Przedsiębiorcy@eu

Kategoria „Przedsiębiorca Dobroczynności”
1. Oranżada 
2. Bacówka 
3. Meglio 
4. Szumisie 
5. Oilan 
6. Camarelo 
7. Opera Kameralna w Warszawie
8. Aroma 
9. Rose Belle 
10. Elabika 
11. Kruszex 
12. Program „Doceń polskie”
13. Creative Mobile 
14. Moose Production 
15. PW MILA 
16. Atrium Promenada 
17. Deseo 
18. Home Zone

* * *

Zdjęcia: Fundacja Pomaganie jest trendy

* * *
Ogólnopolski Program Promocyjny „Doceń polskie”
www.docenpolskie.pl
www.blog.docenpolskie.pl 

Celem programu „Doceń polskie” jest promocja wysokiej jakości produktów spożywczych dostępnych na polskim rynku. Ich selekcją, oceną i przyznaniem certyfikatu „Doceń polskie” zajmują się specjaliści zawodowo związani z żywnością i technologią żywienia, którzy tworzą Lożę Ekspertów. Zasiadają w niej m.in. członkowie Fundacji Klubu Szefów Kuchni. Twórca programu „Doceń polskie” jest  także organizatorem projektu BlogerChef (blogerchef.pl) - innowacyjnego przedsięwzięcia skierowanego do blogerów kulinarnych. 

* * *
KONTAKT:
Ogólnopolski Program Promocyjny „Doceń polskie”
www.docenpolskie.pl

Kontakt dla mediów:
Anna Koza
anna.koza@adventure.media.pl
Adventure Media s. c. Agencja Public Relations
www.adventure.media.pl
tel. 32 724 28 84
fax 32 417 01 70


Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Adventure Media

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl