Program „Doceń polskie” nagrodzony przez fundację Pomaganie jest trendy
„Doceń polskie” został nagrodzony przez fundację Pomaganie jest trendy. Organizatorów przedsięwzięcia promującego rodzimą żywność wysokiej jakości i jej wytwórców uhonorowano podczas Gali Mediów i Przedsiębiorców Dobroczynności 2016.
Za nami druga Gala Mediów i Przedsiębiorców Dobroczynności 2016. Podczas poniedziałkowej uroczystości fundacja Pomaganie jest trendy uhonorowała osoby publiczne, redakcje portali internetowych i programów telewizyjnych oraz przedsiębiorców zaangażowanych w działania charytatywne.
W kategorii „Mecenas Dobroczynności” przyznano 29 wyróżnień. W gronie laureatów znaleźli się m.in. prezydent RP Andrzej Duda, jak również byli prezydenci - Bronisław Komorowski i Aleksander Kwaśniewski. Fundacja przyznała także wyróżnienia redakcjom portali internetowych i programów telewizyjnych. Łącznie, wśród nagrodzonych w kategorii „Media Dobroczynności”, znalazło się 28 redakcji promujących dobroczynne inicjatywy.Z kolei kategoria „Przedsiębiorca Dobroczynności” obejmuje 18 podmiotów, które w umiejętny sposób łączą prowadzenie własnej działalności z działaniami na rzecz potrzebujących. W tej kategorii uhonorowany został m.in. Ogólnopolski Program Promocyjny „Doceń polskie”. Celem realizowanego do 2011 roku przedsięwzięcia jest propagowanie polskich produktów spożywczych wysokiej jakości oraz ich wytwórców. - Nasza współpraca z producentami żywności daje nam ogromną satysfakcję. Zdajemy sobie jednak sprawę z tego, że działalność skupiona na producentach to nie wszystko, dlatego też w ramach programu „Doceń polskie” podejmujemy również działania charytatywne; staramy się wspierać i rozpowszechniać ideę pomagania - podkreśla Marek Bielski, twórca Ogólnopolskiego Programu Promocyjnego „Doceń polskie”.
Organizatorzy programu promocyjnego „Doceń polskie” wspierali kilka edycji działań fundacji Pomaganie jest trendy. W ramach przedsięwzięcia nawiązano także współpracę z firmą PLANET FOOD oferującą Wafle zbożowo-ryżowe BABUSKI, które nie tylko nazwą nawiązują do maskotki fundacji Pomaganie jest trendy, czyli duszka Babu. Duszek uczy najmłodszych tolerancji, zdrowego trybu życia i odżywiania się.
- W imieniu całego zespołu zaangażowanego w program promocyjny, dziękuję za nagrodę. Traktujemy ją jako motywację do dalszych działań - podsumowuje Marek Bielski.
Nagrodzeni w kategorii „Mecenas Dobroczynności”
1. Olivier Janiak
2. Magdalena Spychalska
3. Małgorzata Socha
4. Paulina Sykut Jeżyna
5. Michał Piróg
6. Katarzyna Bosacka
7. Olga Bołądź
8. Zuzanna Grabowska
9. Grażyna Torbicka
10. Maciej Skrzątek
11. Marcin Miller
12. Michał Milowicz
13. Jarosław Kret
14. Beata Tadla
15. Piotr Stramowski
16. Grażyna Wolszczak
17. Kamil Durczok
18. Krzysztof “Jankes” Jankowski
19. Roman Wrzosek
20. Jola Mrotek
21. Krzysztof Rutkowski
22. Michał Wiśniewski
23. dr Alicja Węgorzewska
24. Robert Żołędziewski
25. Aleksander Kwaśniewski
26. Charbel Macaron - Ambasada Libanu w Polsce
27. Bronisław Komorowski
28. Patricia Ann V. Paez - Ambasador Filipin w Polsce
29. Prezydent RP Andrzej Duda
Kategoria „Media Dobroczynności” (głosowanie publiczności):
1. W podkategorii „Stacja Telewizyjna” - ex aequo Nowa TV oraz Polsat Cafe
2. W podkategorii „Stacja Radiowa” - Radio Eska
3. W podkategorii „Internet” - ex aequo Plotek.pl oraz Onet.pl
4. W podkategorii „Prasa”- ex aequo dziennik FAKT oraz dziennik SUPER EXPRESS
5. W podkategorii „Program TV” - Dzień Dobry TVN
Kategoria „Media Dobroczynności”
1. Fakty TVN
2. Wydarzenia Polsat
3. Wiadomości TVP1
4. Panorama TVP2
5. Fashion TV
6. SuperStacja
7. Dzień Dobry TVN
8. Co za tydzień
9. Polsat Cafe
10. Zoom na Miasto
11. Pytanie na śniadanie
12. Radio Eska
13. RMF FM
14. Onet.pl
15. Interia.pl
16. Wp.pl
17. Gazeta Wyborcza
18. Plejada.pl
19. Magazyn Party
20. Pudelek.pl
21. BabyOnline.pl
22. Gala
23. Viva!
24. TVN Style
25. TTV
26. TV IBBS
27. M jak Mama 24
28. Przedsiębiorcy@eu
Kategoria „Przedsiębiorca Dobroczynności”
1. Oranżada
2. Bacówka
3. Meglio
4. Szumisie
5. Oilan
6. Camarelo
7. Opera Kameralna w Warszawie
8. Aroma
9. Rose Belle
10. Elabika
11. Kruszex
12. Program „Doceń polskie”
13. Creative Mobile
14. Moose Production
15. PW MILA
16. Atrium Promenada
17. Deseo
18. Home Zone
* * *
Zdjęcia: Fundacja Pomaganie jest trendy
* * *
Ogólnopolski Program Promocyjny „Doceń polskie”
www.docenpolskie.pl
www.blog.docenpolskie.pl
Celem programu „Doceń polskie” jest promocja wysokiej jakości produktów spożywczych dostępnych na polskim rynku. Ich selekcją, oceną i przyznaniem certyfikatu „Doceń polskie” zajmują się specjaliści zawodowo związani z żywnością i technologią żywienia, którzy tworzą Lożę Ekspertów. Zasiadają w niej m.in. członkowie Fundacji Klubu Szefów Kuchni. Twórca programu „Doceń polskie” jest także organizatorem projektu BlogerChef (blogerchef.pl) - innowacyjnego przedsięwzięcia skierowanego do blogerów kulinarnych.
* * *
KONTAKT:
Ogólnopolski Program Promocyjny „Doceń polskie”
www.docenpolskie.pl
Kontakt dla mediów:
Anna Koza
anna.koza@adventure.media.pl
Adventure Media s. c. Agencja Public Relations
www.adventure.media.pl
tel. 32 724 28 84
fax 32 417 01 70
Nadesłał:
Adventure Media
|