Promocja „Złoty Kupon PAYBACK” z Ogilvy Action


Promocja „Złoty Kupon PAYBACK” z Ogilvy Action
2011-10-02
Agencja Ogilvy Action przygotowała kolejną kampanię dla multipartnerskiego programu bonusowego PAYBACK. Zespół agencji przygotował aż pięć spotów dla partnerów programu: Allegro, BP, Orange, Real i Telekomunikacji Polskiej.

Agencja odpowiadała za przygotowanie koncepcji strategicznej i kreację spotów oraz nadzór nad produkcją, zrealizowaną przez Redworks.

 

Najnowsza kampania programu PAYBACK zachęca do aktywnych zakupów u wszystkich 14 partnerów promocji. Każdy, kto jest posiadaczem karty PAYBACK i w okresie od 14 września do 11 października odbierze od jednego z partnerów Złoty Kupon lub wydrukuje go ze strony www.payback.pl, może zdobyć nawet cztery razy więcej punktów. Dodatkowo jeżeli zrobi zakupy u minimum trzech partnerów promocji, zyskuje +1000 pkt.

 

Podobnie jak w przypadku poprzednich akcji, celem prowadzonych działań jest zachęcenie konsumentów do udziału w programie PAYBACK oraz przekonanie obecnych uczestników do zarejestrowania kart i dokonywania zakupów u jak największej liczby partnerów. Promocja pozwala przekonać posiadaczy kart PAYBACK, jak robienie zakupów w wielu sklepach partnerskich i aktywne korzystanie z karty zwiększa korzyści płynące z udziału w programie.

 

Promocji towarzyszą spoty telewizyjne emitowane od 14 września w TVP 1 i 2, TVN, Polsat oraz AtMedia.

 

Za kreację materiałów wykorzystywanych w kampanii ATL odpowiada Ogilvy Action. Agencja nadzorowała także produkcję spotów TV, zrealizowaną przez Redworks.

 

 

 

……………………………………………………………………………………………………………………….

Ogilvy Action jest agencją marketingu zintegrowanego, operującą w obszarze 360 stopni, ze szczególnym uwzględnieniem experiental, trade, shopper i promotional marketingu. Badania agencji pokazują, że od 40% do 70% decyzji zakupowych podejmowanych jest w miejscu sprzedaży, dlatego na tym obszarze skupia się komunikacja Ogilvy Action, określając go jako The last mile™ - dystans, który pokonuje konsument, tak w sensie fizycznym, jak i psychicznym, pomiędzy chęcią nabycia produktu, a rzeczywistym jego zakupem. Ogilvy Action rozwija techniki komunikacji, które sprawiają, że marki jej klientów są wybierane przez konsumentów, niezależnie od tego, czy zakup ma miejsce na ulicy, w Internecie czy w sklepie.

  Ogilvy Action wchodzi w skład międzynarodowej sieci komunikacji marketingowej WPP - jednej z największych, światowych grup, zrzeszającej kilkaset różnych firm badawczych, marketingowych, reklamowych i promocyjnych z całego świata. Klienci WPP to ponad 330 firm z listy Fortune Global 500, ponad połowa firm notowanych na NASDAQ 100 i 42 z listy Fortune e-50. Wśród klientów Ogilvy Action w Polsce znajdują się firmy takie, jak IBM, Motorola, Payback, Ford, British American Tobacco. W Polsce Ogilvy Action należy do Ogilvy Group Poland, która oprócz tej firmy obejmuje sześć niezależnych spółek działających w obszarze komunikacji marketingowej: agencje full service Gruppa66 Ogilvy oraz Mather Communication/Soho Square, agencję interaktywną Ogilvy Interactive, agencję public relations Ogilvy PR, firmę doradztwa strategicznego Ogilvy Brand Consulting oraz dom produkcyjny Redworks, zajmujący się produkcją broadcastową oraz print managementem.


Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

poprostu

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl