Prudential otwiera oddział w Opolu i zaprasza na bezpłatne seminaria kariery
|   | 
Znana marka ubezpieczeń w Opolu. Prudential otworzył dzisiaj swój pierwszy oddział na Opolszczyźnie i rozpoczął nabór współpracowników, chcąc docelowo pozyskać ponad 80 osób do współpracy w charakterze konsultantów ubezpieczeniowych. Firma zaprasza również do udziału w bezpłatnych seminariach kariery. Jednym z prelegentów seminarium będzie znany ekonomista, Marek Zuber.
Opolski oddział Prudential jest dwunastym z kolei otwartym w  całym kraju w ciągu nieco ponad roku od powrotu firmy na polski rynek.  Brytyjski ubezpieczyciel obecny był w Polsce przed drugą wojną światową,  jego siedziba mieściła się w najwyższym budynku w ówczesnej Polsce –  wysokościowcu przy warszawskim Pl. Napoleona. 
Prudential  otworzył dzisiaj swój dwunasty oddział w Polsce, a pierwszy na  Opolszczyźnie. Ubezpieczyciel kontynuuje budowę swojej sieci oddziałów,  to już dwunasta tego typu placówka w ciągu nieco ponad roku od powrotu  Prudential na polski rynek. Firma planuje również pozyskać do współpracy  ponad 80 osób z Opola i regionu, kierują swoją ofertę do osób chcących  zdobywać doświadczenie zawodowe w branży ubezpieczeń na życie. 
Prezes  Prudential w Polsce, Abhishek Bhatia, podkreśla, że to już czwarty  oddział Prudential otwarty w tym roku, co dowodzi realizacji ambitnych  planów inwestycyjnych ubezpieczyciela. Dwanaście oddziałów powstało w  zaledwie rok i trzy miesiące od powrotu Prudential na polski rynek.  „Zgodnie z naszą zasadą, wypełniamy złożone obietnice. Publiczne  deklaracje dotyczące rozwoju naszej sieci sprzedaży znajdują swoje  odzwierciedlenie w kolejnych oddziałach. Cieszę się, że możemy wpisać  się na mapę usług finansowych w Opolu. Prudential w Polsce podąża śladem  swoich klientów, a otwarcie czterech oddziałów firmy w ciągu niecałych  pięciu miesięcy to dowód na sprawność operacyjną Prudential w Polsce.” –  mówi Bhatia. 
Kilka dni po otwarciu opolskiego oddziału  Prudential organizuje w Opolu bezpłatne seminarium kariery. To jedno z  wielu seminariów organizowanych przez Prudential w całej Polsce (więcej  na: www.seminariumkariery.pl), będących inicjatywą zmierzającą do  pobudzenia aktywności zawodowej osób planujących założenie własnej  działalności zawodowej. Na opolskim seminarium kariery – odbędzie się 17  czerwca – wystąpi znany ekonomista i komentator życia gospodarczego –  Marek Zuber. Obecny w mediach jako ekspert od spraw gospodarczych,  ekonomicznych i finansowych, na seminarium w Opolu będzie mówił o  sytuacji makroekonomicznej Polski i wnioskach z niej płynących,  zwłaszcza dla aktywności zawodowej Polaków. Spotkania z tym znanym  ekonomistą wzbudzają wiele emocji i kończą się żywą dyskusją, co na  pewno stanowi wartość dodaną udziału w seminarium. Dlatego Robert Zagata  dyrektor sprzedaży w Prudential w Polsce krótko podsumowuje:  “Seminarium kariery to po prostu wydarzenie, na którym warto być.  Możliwość dyskusji ze znanym ekonomistą i doświadczenia płynące z jego  analiz same w sobie stanowią wartość dodaną. Zwłaszcza, że udział w  seminarium jest bezpłatny”.
Prudential chce pozyskać do  współpracy byłych nauczycieli, dysponujących zazwyczaj ponadprzeciętnymi  umiejętnościami tłumaczenia i objaśniania oraz doskonałą siecią  kontaktów międzyludzkich. Firma kieruje również zaproszenie do  współpracy do studentów ostatnich lat studiów oraz absolwentów,  wychodząc z założenia, że wiedza z obszaru finansów osobistych oraz  doświadczenie z dużą i uznaną marką ze świata ubezpieczeń może stanowić  doskonałe doświadczenie zawodowe i szansę na stworzenie własnego  biznesu. Przedstawiciele firmy zapewniają jednak, że współpraca z  Prudential nie ogranicza się wyłącznie dla tych dwóch grup społecznych.  Jak mówi Robert Zagata, obecny na uroczystości opolskiego oddziału,  „Prudential oferuje możliwość współpracy ponad osiemdziesięciu osobom.  Widzimy potencjał zarówno w nauczycielach, również tych odchodzących ze  swojego zawodu oraz studentach ostatnich lat i absolwentach studiów  wyższych. Nie ograniczamy jednak dostępu do możliwości aktywizacji  zawodowej w wymagającej dziedzinie ubezpieczeń. To dlatego chcemy  pozyskać 
do współpracy sporą grupę konsultantów, wywodzących się  z różnych środowisk społecznych i zawodowych.” Zagata dodaje również,  że firma zapewnia współpracującym konsultantom profesjonalne szkolenia  nie tylko z ubezpieczeń i planowania finansowego, ale również z  założenia i prowadzenia działalności gospodarczej.
Prudential w  szybkim tempie rozwija swoją sieć oddziałów i współpracujących  konsultantów. Do początku 2014 r. firma otworzyła swoje oddziały w  Warszawie, Gdańsku, Katowicach, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Łodzi  i  Szczecinie. Kolejne oddziały powstały w Bielsku-Białej, Toruniu i  Lublinie. Opolski jest dwunastym z kolei, a ubezpieczyciel, obecny już  we wszystkich największych miastach w Polsce, planuje uruchomienie sieci  oddziałów również w nieco mniejszych miastach. Do końca tego roku  Prudential chce posiadać oddziały w blisko dwudziestu miastach w Polsce,  realizując w ten sposób strategię obecności w pobliżu swoich  potencjalnych klientów. Firma, mocno związana z przedwojenną Warszawą  (chociażby w postaci swojej dawnej siedziby w budynku Prudential przy  dzisiejszym Pl. Powstańców Warszawy) i Śląskiem (oddziały w Katowicach i  Bielsku-Białej) rozwija swoją obecność pozostałych województwach.  Ubezpieczyciel zapowiada również kolejne kampanie reklamowe, kontynuując  dobrze przyjętą przez klientów i media historię prawdziwych polis  sprzed drugiej wojny światowej, które są honorowane przez Prudential.  Działający od ponad roku po powrocie na polski rynek Prudential  rozszerzył ostatnio portfel dostępnych ubezpieczeń, wprowadzając do  swojej oferty  nowe umowy dodatkowe. Głównym powodem wprowadzenia tych  produktów ubezpieczeniowych jest chęć zapewnienia swoim dotychczasowym  klientom i tym, którzy rozważają skorzystanie z oferty Prudential w  Polsce, większego zakresu ochrony ubezpieczeniowej, co idzie w parze z  hasłem ubezpieczyciela, deklarującego, iż „od 165 lat stara się robić  więcej, bo dla niektórych może to znaczyć wszystko”. Prudential chce  zainwestować w Polsce 150 mln zł w ciągu trzech pierwszych lal  działalności. Środki te firma przeznaczy na otwarcia kolejnych oddziałów  oraz rozwój sieci sprzedaży (współpracujący konsultanci) i  infrastruktury. Prudential w Polsce deklaruje również wzrost liczby  pracowników i współpracujących konsultantów – obecnie łączna ich liczba  wynosi prawie 600 osób, w 2015 r. ma ich być ok. 1 200, a docelowo – ok.  3 tys.
Siedziba opolskiego oddziału Prudential znajduje się w  apartamentowcu przy Pl. Piłsudskiego 11a. Wszystkie dane kontaktowe  opolskiego oddziału można znaleźć na: http://www.prudential.pl/oddzialy-i-konsultanci/-/br-viewer/branch/OPOLE  
 
 
 
Dodatkowych informacji udziela: 
Damian Ziąber, tel. 502 591 655, e-mail   damian.ziaber@prudential.pl 
Google+: https://plus.google.com/+DamianZiaber/posts 
Twitter:  @Ziaber
Prudential  prowadzi działalność w Polsce od marca 2013 r.; jest częścią założonej w  1848 r. brytyjskiej grupy ubezpieczeniowej. Towarzystwo oferuje  rozwiązania, które zapewniają ochronę ubezpieczeniową połączoną z  możliwością oszczędzania na dowolny cel. Flagowym produktem Prudential  jest unikalne na polskim rynku ubezpieczenie na życie „Premiopolisa”,  pozwalające na zaplanowanie przyszłości finansowej i pomnażanie  oszczędności przy jednoczesnym zabezpieczeniu klientów w razie np.  poważnej choroby. Prudential konsekwentnie rozwija swoją ofertę  produktową, wprowadzając do niej szereg umów dodatkowych,  zabezpieczających klientów finansowo na wypadek poważnego zachorowania  albo poważnego uszczerbku na zdrowie. Prudential współpracuje obecnie z  siecią prawie 600 konsultantów ds. planowania finansowego i planuje, że  do 2015 roku będzie ich około  tysiąca , a docelowo – ok. 3 tys.   Konsultanci działają w 12 oddziałach w największych miastach w Polsce,  docelowo Prudential chce otworzyć 25-30 swoich oddziałów. Prudential  zadeklarował inwestycje w wysokości 150 mln zł w ciągu pierwszych trzech  lat od chwili powrotu na polski rynek. Środki zostaną przeznaczone na   rozwój sieci współpracowników i infrastruktury. Firma w ramach  przypomnienia o swojej przedwojennej obecności wsparła produkcję filmu  „Warszawa 1935”, ukazującego piękno przedwojennej Warszawy. 
W marcu  2014r. Prudential zaprezentował historie spadkobierców posiadaczy  przedwojennych polis, wystawionych przez firmę za czasów II  Rzeczpospolitej; firma do dzisiaj poszukuje spadkobierców polis  wystawionych w Polsce przed II wojną światową. 
Motto Prudential to:  „Od 165 lat staramy się robić więcej niż inni, bo dla kogoś może to znaczyć wszystko.”
www.historieprudential.pl 
https://plus.google.com/u/0/+PrudentialPl165/posts  
https://www.facebook.com/CzasNaPrzyszlosc?ref=ts&fref=ts
Prudential
        
 
	      		       
                     
                






