Przeciwcukrzycowa kampania sieci sklepów Netto
W najbliższą sobotę (17 grudnia br.) w sklepie Netto przy ulicy Dąbrowskiego 2a w Rumi (woj. pomorskie) każdy chętny będzie mógł za darmo sprawdzić, jaki ma poziom cukru we krwi i czy nie zagraża mu cukrzyca. Badanie poziomu cukru we krwi jest proste. Wystarczy delikatne nakłucie opuszki palca i umieszczenie kropelki krwi na pasku diagnostycznym. Po kilku sekundach glukometr wyświetla wynik. Wszystko odbywa się z zachowaniem wszelkich zasad higieny i za pomocą wyłącznie środków jednokrotnego użycia. Badania wykonują wykwalifikowane pielęgniarki.
Określenie poziomu cukru we krwi pozwala zorientować się, czy nie cierpimy na cukrzycę, albo nie jesteśmy nią zagrożeni. W przypadku niepokojącego wyniku badani otrzymują informację, jak powinni postąpić, żeby zweryfikować ewentualne zagrożenie chorobą i gdzie szukać fachowej pomocy. Na miejscu wsparciem służy również dietetyk, który udziela porad na temat zdrowego żywienia i trybu życia pomagającego ustrzec się cukrzycy.
Ocenia się, że choroba ta dotyczy 2,5 mln Polaków. Rozwija się przez długi czas bez wyrazistych objawów, wywołuje wiele dolegliwości, niszcząc organy wewnętrzne, uszkadzając wzrok. Powoduje trwałą utratę komfortu życiowego i konieczność leczenia trwającego praktycznie do końca życia chorego. Dlatego tak ważne są działania profilaktyczne - wczesne wykrycie schorzenia i zapobieganie jego rozwojowi.
Badania w sklepie Netto w Rumi przy ulicy Dąbrowskiego 2a odbędą się w najbliższą sobotę (17 grudnia br.) między godz. 9.00 a 13.00. Może z nich skorzystać każdy - niezależnie od wieku. Na miejscu dostępne będą również materiały informacyjne na temat cukrzycy i zdrowego żywienia. Będzie także okazja do popróbowania słodyczy przeznaczonych dla diabetyków, bo w każdym sklepie Netto jest wydzielony regał z żywnością polecaną osobom z problemami cukrzycowymi.
O Netto Polska:
Wywodząca się z Danii sieć handlowa, która w ciągu 21 lat swojej obecności na polskim rynku wypracowała pozycję jednego z największych sprzedawców detalicznych w naszym kraju. Firma ma około 360 sklepów w Polsce i trzy magazyny dystrybucyjne, zatrudnia ponad 5 tys. osób. Ten stan posiadania daje duńskiemu detaliście trzecią pozycję na polskim rynku dyskontów. Sieć jest dobrze znana w południowej, zachodniej, północnej i środkowej Polsce. Koncept Netto Polska zakłada bycie blisko swoich klientów. Sklepy zlokalizowane są w pobliżu osiedli mieszkaniowych. Asortyment obejmuje ok. 95 procent produktów od polskich dostawców. Poza Polską sieć obecna jest w Danii, Szwecji, Niemczech.
Nadesłał:
Damian_HKstrategies
|