Przejazdy Hoperem w salonikach Kolportera


2020-07-14
W salonikach Kolportera można zamawiać przejazdy Hoperem. To innowacyjna usługa transportowa „od adresu do adresu”, realizowana komfortowymi minivanami.

Hoper to usługa wdrożona w 2017 r. przez Teroplan S.A., właściciela m.in. marki e-podróżnik.pl. W 2019 r. skorzystało z niej ponad 40 tys. pasażerów. W ramach 15 tras krajowych i 3 międzynarodowych Hoper odbiera pasażerów bezpośrednio ze wskazanych przez nich adresów np. domu, sanatorium, lotniska, akademika hotelu, pensjonatu itp. i zawozi ich w wybrane miejsce w miejscowości docelowej.

Podczas tegorocznych wakacji Hoper poszerzył ofertę dojazdu nad Bałtyk – usługa obejmuje większość polskiego wybrzeża, od Międzyzdrojów po Ustkę i od Karwi po Trójmiasto.

Przejazd Hoperem można zamówić w każdym Saloniku Kolportera w Polsce. Wystarczy podać dokładny adres odbioru pasażera oraz konkretną lokalizację docelową, gdzie podróżny chce wysiąść, np. adres sanatorium, hotelu, miejsca pracy, rodziny czy znajomych. Bilet można otrzymać SMS-em lub na e-mail. Pasażerowie są indywidualnie powiadamiani o dokładnej godzinie rozpoczęcia podróży. Nie muszą dźwigać walizek na dworzec czy zamawiać taksówki. Podróż odbywa się minivanem, który może przewieźć maks. 8 pasażerów.

– Przejazd Hoperem to usługa, która w tym roku ma szansę cieszyć się szczególnym powodzeniem. Już teraz widzimy, że coraz więcej naszych klientów jest zainteresowanych tą propozycją. Z uwagi na sytuację epidemiologiczną na świecie bardzo wiele osób wybiera wypoczynek nad polskim morzem i poszukuje wygodnej oraz bezpiecznej formy transportu. A korzystając z Hopera podróżujemy w małej grupie i unikamy dużych skupisk ludzi, np. na dworcach – mówi Dariusz Materek, rzecznik prasowy Kolportera.

Osoby korzystające z Hopera mają obowiązek podróży w maseczce i dezynfekcji rąk przed jazdą. Przed podróżą pojazd jest dezynfekowany i ozonowany. Niektóre elementy samochodu (np. klamki) dezynfekowane są także w czasie trwania przejazdu. Kierowcy mają do swojej dyspozycji środki ochronne (maseczki, rękawiczki), a każdemu pasażerowi przed podróżą jest mierzona temperatura.


Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Biuro Prasowe - Kolporter

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl