Przełomowa marka YFood debiutuje na polskim rynku


Przełomowa marka YFood debiutuje na polskim rynku
2020-06-02
Produkty YFood szturmem zdobywają sympatię i uznanie zagranicznych konsumentów, a od teraz dostępne są również w Polsce. Pochodząca z Niemiec marka rewolucjonizuje przemysł spożywczy swoimi produktami. Na portfolio YFood składają się innowacyjne, kompletne oraz pełnowartościowe napoje i proszki.

YFood – informacje o marce

Marka YFood stworzona została w 2017 roku przez Bena Kremer’a i Noël Bollmann’a, którzy postanowili zrewolucjonizować przemysł spożywczy tworząc nową kategorię produktową.  Mowa o zdrowych i pełnowartościowych posiłkach gotowych od razu do spożycia. YFood nie należy mylić z napojami białkowymi lub dietetycznymi koktajlami. Młody start-up zaproponował innowacyjne tzw. „kompletne posiłki” w postaci napojów i koktajli w proszku, pozwalając konsumentom na zdrowy wybór. Osoby, które prowadzą intensywny styl życia czy którym brakuje czasu na samodzielne przygotowanie posiłków, z pewnością docenią propozycje z portfolio YFood. Wszystkie produkty marki to dobrze zbilansowane i bardzo smaczne posiłki, które zawierają niezbędne makro i mikroelementy potrzebne organizmowi.

 

YFood napój

Pierwszym produktem marki YFood były napoje, które są gotowe od razu do spożycia - nie wymagają chłodzenia lub podgrzewania. Co istotne, jeden napój zastępuje jeden posiłek. Największą zaletą, tuż obok pysznego smaku napojów jest zbilansowany skład bogaty
w mikro i makroelementy. Produkt dostarcza organizmowi: białko, błonnik, tłuszcze omega 3 i 6 oraz aż 26 witamin i minerałów. Napoje nie zawierają także alergenów, takich jak gluten czy soja. Podstawę każdej receptury ze standardowej linii stanowi odtłuszczone mleko bez laktozy. Produkt dostępny jest w dwóch pojemnościach: 330 ml oraz 500 ml. Pierwsza, mniejsza wersja dedykowana jest osobom, które mają mniejsze zapotrzebowanie kaloryczne w ciągu dnia bądź wybierają napój jako formę lekkiej przekąski. Uczucie sytości dla mniejszej wersji napoju utrzymuje się od 2 do 4 godzin. Produkt dostępny jest w czterech smakach: Alpine Chocolate, Smooth Vanilla, Fresh Berry i Cold Brew Coffee (+Kofeina). Natomiast, każda butelka o pojemności 500 ml dostarcza 500 kcal, co w praktyce oznacza, że po spożyciu posiłku czujemy się nasyceni od 3 do 5 godzin. W ramach większej butelki mamy dodatkowo do wyboru smak: Happy Banana. Marka planuje również poszerzenie dystrybucji o napoje wegańskie.

 

YFood Proszek

Alternatywą dla gotowych napojów jest YFood – koktajl w formie proszku. W większym
i zamykanym strunowo opakowaniu znajduje się proszek zawierający składniki odżywcze m.in.: 26 witamin, minerały, białko i błonnik. Tę propozycję docenią konsumenci, którzy często podróżują, bądź preferują samodzielnie zrobić własny posiłek. Niedrogie, zdrowe i zbilansowane danie może być łatwo i szybko przygotowane w dowolnym miejscu np.: w pracy, na uniwersytecie, czy w podróży. Dzięki wygodnemu opakowaniu, YFood można zabrać dosłownie wszędzie. Produkt dostępny jest w smakach: Alpine Chocolate, Smooth Vanilla, Fresh Berry, Happy Banana and Coffee (+Kofeina). Jedno opakowanie wystarcza na ok. 17 posiłków.

 


Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Redakcja_Nowinki

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl