Przełomowy moment w historii Challenge Tour - ogłoszenie partnera tytularnego
Challenge Tour zmienia nazwę. Dzięki ogłoszonemu dziś wieloletniemu partnerstwu z firmą technologiczną z branży turystycznej, od początku sezonu 2025 cykl będzie nazywał się HotelPlanner Tour.
To pierwsza taka współpraca od oficjalnego startu rozgrywek w 1989 roku. Dzięki partnerstwu Tour zyska większe fundusze nagród oraz podniesie standard wydarzeń w ramach Road to Mallorca.
Łączna pula nagród w tym sezonie wyniesie ponad 9 milionów euro, a każde europejskie wydarzenie będzie miało minimalną pulę nagród wynoszącą 300 000 euro, co oznacza wzrost funduszy nagród dla 16 wydarzeń w 2025 roku. Harmonogram HotelPlanner Tour na 2025 rok rozpocznie się już w przyszłym tygodniu w Republice Południowej Afryki.
„Informacja o pozyskaniu przez Challenge Tour wieloletniego partnera to bardzo dobra wiadomość, także w kontekście kolejnej polskiej edycji, organizowanej na Rosie. Wzmocnienie ligi, pozytywnie wpłynie na jakość wszystkich rozgrywek. Gratulujemy przedstawicielom Challenge Tour i HotelPlanner i cieszymy się, że możemy być częścią projektu, który podnosi standardy golfowej rywalizacji na świecie.”- mówi Łukasz Tomkiewicz, współorganizator polskiej edycji Challenge Tour organizowanej na Rosie, Wiceprezes PGA Polska.
HotelPlanner, to wiodąca firma technologiczna w branży turystycznej, wykorzystuje autorskie rozwiązania oparte na sztucznej inteligencji, aby kompleksowo spełniać potrzeby podróżujących w zakresie rezerwacji hoteli z jednej platformy. Dzięki swoim zasobom, łączności i zespołowi, firma przyczyni się do rozwoju Tour i otworzy nowe możliwości dla golfa na całym świecie poprzez globalne podróże.
Oprócz partnerstwa tytularnego z Challenge Tour HotelPlanner zainwestuje dodatkowo w sześć wydarzeń zaplanowanych na sezon 2025 oraz w 40 turniejów w całym okresie wieloletniej współpracy.
Nadesłał:
v5group_JK
|