Przywileje dla VIPów
2012-03-14
Standard wyposażenia, obsługi w każdym prestiżowym hotelu powinien plasować się na najwyższym poziomi. Pozwoli to pozyskiwać dodatkowych gości, którzy pobyt w danym miejscu będą wspominać z uśmiechem na twarzy.
Standard wyposażenia, obsługi w każdym prestiżowym hotelu powinien plasować się na najwyższym poziomi. Pozwoli to pozyskiwać dodatkowych gości, którzy pobyt w danym miejscu będą wspominać z uśmiechem na twarzy. Dzięki wysokim standardom kolejny raz postanowią skorzystać z propozycji i przebywać w nim jakiś okres.
Hotele rezerwacja to jeden z podstawowych atrybutów każdego hotelu. Umożliwia ona gościom wcześniej zabookować sobie pokój, tak żeby posiadać pewność, że będą mieli gdzie spędzić noc. Każdą rezerwacje mamy prawo oczywiście wycofać. Wycofać się z niej należy jednak wcześniej, aby pracownicy recepcji mieli możliwość znaleźć dodatkowych klientów na to miejsce. Znani goście rzecz jasna mogą liczyć na pewnego rodzaju wyróżnienia powiązane z częstym i systematycznym korzystaniem z usług placówki. Obsługa takimi klientami hotelu zajmuje się z jeszcze większą przyjemnością, dba aby niczego im nie zabrakło i żeby jeszcze częściej decydował się na przyjazd. Często stosowane jest przeznaczanie stałym bywalcom tych samych pokoi. Wynika to z preferencji klienta do standardów danego pokoju i jego przywiązania do panującego w nim klimatu.
Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.
Wasze komentarze (0):