Psychologiczne aspekty reklamy na samochodach
2012-02-27
Na co dzień jestem studentem na kierunku związanym z marketingiem i reklamą. Na ostatnich zajęciach z psychologii reklamy zastanawialiśmy się nad kwestią jaką jest reklama na samochodach Poznań.
Konkretnie rzecz ujmując, interesowało nas pytanie jak reklama na samochodach Poznań postrzegana jest przez jej odbiorców oraz jak tym samym wpływa na ich psychikę, jeżeli oczywiście jest to w większym stopniu możliwe. W drodze dyskusji, biorąc pod uwagę przytoczone argumenty, tudzież wszelkie "za" i "przeciw", doszliśmy do wniosku, iż reklama na samochodach Poznań zdecydowanie wpływa na percepcję i świadomość jej odbiorców, zaś jeżeli do tego jest naprawdę ciekawie przedstawiona, może mieć wpływ na psychikę ludzi mających z nią styczność. Jednocześnie opowiedzieliśmy się za tym, że reklama na samochodach Poznań jest zauważalnym i szybkim medium reklamowym, co jak mniemamy nie ulega absolutnie żadnej wątpliwości.
Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.
Wasze komentarze (0):