Punkty PAYBACK już od roku dostępne dla klientów CUK Ubezpieczenia


2019-05-29
43 miliony zebranych punktów i koszty polis ubezpieczeniowych skutecznie obniżone średnio o 10% - tak można podsumować rok CUK Ubezpieczenia z programem PAYBACK. Klienci szybko i efektywnie nauczyli się, że cenę polisy OC można obniżyć nie tylko bezszkodową jazdą.

Karty PAYBACK na dobre zadomowiły się w portfelach ubezpieczających się Polaków. Dzięki nim już od roku nasi klienci skutecznie obniżają koszty polis lub też wydajnie powiększają zasób swoich punktów z przeznaczeniem na inny wymarzony cel. Teraz z okazji pierwszej rocznicy obecności multiagencji CUK Ubezpieczenia w programie lojalnościowym PAYBACK, Klienci mogą skorzystać z promocji, w ramach której uzyskają nawet 1.111 punktów przy zakupie polisy ubezpieczeniowej – mówi Adam Wielewicki, Dyrektor Marketingu multiagencji CUK Ubezpieczenia.

 

PAYBACK to największy w Polsce multipartnerski program, którego celem jest angażowanie i nagradzanie konsumentów. Przy każdym zakupie u jednego z Partnerów Programu, Klienci zbierają punkty, które później mogą wymieniać na nagrody materialne lub korzystać z innych promocji. Tym sposobem, kupując dowolną polisę w placówkach CUK Ubezpieczenia, poprzez stronę internetową multiagencji lub infolinię, za każde wydane 3 zł otrzymamy 1 punkt PAYBACK. Oprócz tego, dla wszystkich uczestników Programu zostały przygotowane liczne promocje, dzięki czemu, każdy nowy, jak i wieloletni posiadacz karty PAYBACK, może zebrać jeszcze więcej punktów. Nasza współpraca z CUK Ubezpieczenia to świetny przykład na to, że można wprowadzić skuteczny program lojalnościowy nawet w branży, w której takie programy są raczej rzadko spotykane. Formuła multipartnerska świetnie sprawdza się w przypadku firm oferujących produkty czy usługi, po które konsumenci sięgają tylko kilka razy w roku, jednak wymaga od nich dużego zaangażowania – mówi Marcin Pilarski, Dyrektor Zarządzający PAYBACK Polska.

Przez pierwszy rok współpracy, klienci naszej multiagencji wymieniali swoje punkty głównie, aby obniżyć koszty polis komunikacyjnych OC oraz AC. Dzięki temu udało im się zaoszczędzić średnio 10% kosztów ubezpieczenia. Pokazuje nam to, że formuła programu została bardzo dobrze przyjęta przez naszych klientów i już przygotowujemy się na kolejny rok niespodzianek dla PAYBACKOWICZÓW – mówi Adam Wielewicki, Dyrektor Marketingu multiagencji CUK Ubezpieczenia.

Uczestnicy PAYBACK mogą zbierać punkty podczas zakupów w blisko 3 tys. miejsc sprzedaży tradycyjnej oraz w około 300 sklepach online. Wśród partnerów Programu są duże sieci handlowe oraz firmy usługowe z różnych sektorów, a także największe globalne platformy e-commerce. Dzięki temu PAYBACK towarzyszy Polakom w ich codziennych zakupach, pomagając im być prawdziwymi smart shopperami. Specjalne promocje i oferty, w tym również elektroniczne kupony, umożliwiają jeszcze szybsze zwiększanie stanu konta punktowego.


Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

UnicornMedia

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl