RBA z kampanią promującą kolekcję Ciało Człowieka


2020-08-19
Wystartowała najnowsza kampania wydawnictwa RBA promująca kolekcję Ciało Człowieka. Media w kampanii zakupiła agencja mediowa Havas Media.

Hiszpańskie wydawnictwo RBA rozpoczęło nową kampanię na polskim rynku. Tym razem promowana jest kolekcja Ciało Człowieka, która umożliwia zbudowanie własnego modelu szkieletu. Kolekcja obejmuje zestaw części (szkielet, mięsnie i najważniejsze organy), dzięki którym dzieci w prosty i zabawny sposób uczą się o działaniu ludzkiego ciała.
 
Kampania opierająca się na spotach 10’’ i 15’’, potrwa do 30 sierpnia i będzie prowadzona wielokanałowo – w TV (na antenach TVN, Polsatu oraz w stacjach tematycznych) oraz w onlinie. Media w kampanii zaplanowała i zakupiła agencja mediowa Havas Media, za kreację odpowiada Studio Zet.
Link do spotu: https://youtu.be/NDq36ZbBPHQ

Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

PR Communication

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl