Red Bull uruchamia globalny portal B2B na bazie rozwiązań hybris
Należąca do SAP firma hybris software poinformowała, że koncern Red Bull wdrożył nowy, globalny portal do zarządzania zamówieniami w segmencie B2B, oparty na oprogramowaniu hybris B2B Commerce.
Ten nazwany „SOET 2.0” portal, stanowi bardzo elastyczne rozwiązanie do szybkiego i łatwego wprowadzania zamówień. Stworzono go z myślą o globalnych detalistach i dystrybutorach składających zamówienia w firmie Red Bull za pośrednictwem różnych kanałów. Globalne wdrożenie rozpoczęto w marcu i zakończono w czerwcu 2013 r. Obecnie portal Red Bull do zarządzania zamówieniami oparty na rozwiązaniu hybris B2B Commerce jest używany w 79 krajach.
Firma Red Bull została założona w połowie lat 80. XX w. przez Dietricha  Mateschitza, którego zainspirowały napoje funkcjonalne z Dalekiego  Wschodu. Napoje Red Bull są dziś dostępne w ponad 165 krajach. W ramach  swojej strategii ekspansji globalnej przedsiębiorstwo poszukiwało  rozwiązania do zarządzania zamówieniami, zapewniającego całą  funkcjonalność stosowanych dotychczas aplikacji wewnętrznych na  elastycznej platformie. Zanim firma Red Bull zdecydowała się na  oprogramowanie hybris, korzystała z kosztownego systemu wewnętrznego,  który wymagał czasochłonnego serwisowania i nie dysponował niezbędną  skalowalnością, aby sprostać ekspansji biznesowej i prowadzeniu handlu  wielokanałowego. Przedsiębiorstwo potrzebowało też rozwiązania, które  umożliwiałoby detalistom i dystrybutorom szybsze i bardziej efektywne  dokonywanie zakupów.  
Czytaj całość artykułu tutaj: http://www.erp-view.pl/it_solutions/red_bull_uruchamia_globalny_portal_b2b_na_bazie_rozwiazan_hybris.html
| Nadesłał:
            openmediagroup | 
 
	      		      






