Reklama w życiu każdego z nas


2012-11-06
Każdy z nas ma w jakimś sensie związek z reklamą. Jeśli nie jesteśmy jej bezpośrednimi generatorami czy osobami zamawiającymi, to zapewne jesteśmy jej odbiorcami, a w niektórych przypadkach nawet nośnikami. Otóż reklama to nie tylko media, ale też inne formy, dlatego mamy z nią często do czynienia. Bardzo często rozpowszechnianym typem reklamy jest reklama typu BTL, czyli działanie reklamowe, skierowane do klientów, ale nie pochodzące ze środków masowego przekazu. Jednym z takich rodzajów reklamy są materiały pos. Są to działania, które mają na celu zwrócenie uwagi na dany produkt bez korzystania ze środków masowego przekazu. Każdy z nas choćby raz w życiu miał do z nią do czynienia.

 

Materiały pos to materiały mające na celu wspomaganie sprzedaży produktów. Są to najczęściej materiały miękkie wykonane z papieru lub kartony, czyli wszelkiego rodzaju ulotki o produkcie, bloczki z informacjami na jego temat, kasetony reklamowe, makiety powiększonego produktu, naklejki itp. Są oczywiście także materiały twarde, czyli standy, reklamy podświetlane, rollupy, elementy przytwierdzone do półek lub innych przedmiotów z nazwą danego produktu itp. Materiały twarde wykonane są najczęściej z metalu lub plastiku.

Po tej krótkiej charakterystyce możemy z pewnością powiedzieć, że każdy z nas był odbiorcą reklamy i jej nośnikiem. Przecież nawet małe breloczki przy kluczach często zawierają w sobie przekaz reklamowy, a wciskane nam ulotki na ulicy są tego jeszcze dokładniejszym przykładem. Jak widać materiały pos są ogólnie znane i rozpowszechniane.

Oczywiście możemy uchronić się może od bycia nośnikiem reklamy, ale zapewne w dzisiejszym świecie nie jesteśmy w stanie zapobiec odbiorowi przekazu reklamowego. Doskonale zdajemy sobie sprawę, że jest to nieodłączny element każde dziedziny życia i nie potrafimy bez niego już funkcjonować.


Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

l.nowak1815

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl