Reklamacje w kilka chwil? Teraz jest to możliwe.
Proces reklamacyjny zazwyczaj trwa długo i nie należy do przyjemnych. Jednak od kilku dni właściciele sklepów mogą za pomocą paru kliknięć szybko i skutecznie zarządzać zgłoszeniami w systemie wwReklamacje. Innowacyjne rozwiązanie skierowane jest do wszystkich, bez względu na skalę działalności.
System wwReklamacje powstał z myślą o podniesieniu standardów obsługi klienta sklepów stacjonarnych i internetowych. Szybkość, prostota i wygoda to największe zalety tego rozwiązania. Dzięki niemu czas potrzebny na dokonanie reklamacji został skrócony do minimum. Co więcej, dotarcie do dowolnego zgłoszenia trwa nie więcej niż parę sekund, a na kilka dni przed upływem terminu rozpatrzenia reklamacji system automatycznie przypomni o najpilniejszych. Proces jest przejrzysty od początku do samego końca, dzięki czemu dokumenty są łatwo dostępne i nigdy nie zginą.
To już druga odsłona systemu wwReklamacje. Poprzedziła ją analiza rynku przeprowadzona pod kątem potrzeb i oczekiwań przedstawicieli sektora sprzedaży, którzy poszukują narzędzia pozwalającego w pełni porządkować i kontrolować proces reklamacji. - Modyfikacje są odpowiedzią na opinie jakie otrzymaliśmy od naszych użytkowników. - mówi Rafał Kowalczyk, kierownik działu promocji. - W nowej odsłonie dodano także pełną obsługę załączników oraz samouczek opisujący cały proces krok po kroku. Teraz zarządzanie jest jeszcze łatwiejsze.
Do korzystania z systemu wystarczy komputer z dostępem do internetu i przeglądarka. Nie wymaga zakupu żadnego dodatkowego oprogramowania, ani przeprowadzania skomplikowanych instalacji. Co więcej, każdy może przetestować system za darmo przez 30 dni.
Nadesłał:
inwords
|