Reklamodawcy lądują na gdańskim lotnisku
Biznes lotniczy w Polsce wciąż się rozwija. Lotniska współpracują z coraz większą liczbą przewoźników. Wszystko za sprawą wciąż rosnącej liczby pasażerów. Nie dziwi wobec tego fakt, że reklama na ruchliwych lotniskach to coraz częściej jedno z narzędzi wykorzystywanych przez marketingowców.
Lotnisko w Gdańsku obsługuje około 2,5 mln pasażerów rocznie. Pasażerowie czekają na lot ok. 60 minut, na odprawę to ok. 5 min. To doskonały moment, aby pasażera – potencjalnego klienta zapoznać z marką czy ofertą firmy. Oczekiwanie na lot wydaje się być najlepszym momentem na odpowiedni i atrakcyjny przekaz reklamowy.
Jeden z najnowocześniejszych systemów cyfrowych nośników reklamowych powstał właśnie w Porcie Lotniczym im. Lecha Wałęsy w Gdańsku. System tworzy sieć ponad 50 ekranów zarówno w części odlotów jak i przylotów w tym 3 tzw. multiwall pozwalające wyświetlanie treści na kilku ekranach, tworzących cały obraz.
Za obsługę reklamodawców, tworzenie kontentu oraz administrację sieci odpowiedzialna jest firma idooh.tv.