Reklamodawcy lądują na gdańskim lotnisku


2012-07-23
Biznes lotniczy w Polsce wciąż się rozwija. Lotniska współpracują z coraz większą liczbą przewoźników. Wszystko za sprawą wciąż rosnącej liczby pasażerów. Nie dziwi wobec tego fakt, że reklama na ruchliwych lotniskach to coraz częściej jedno z narzędzi wykorzystywanych przez marketingowców.

Lotnisko w Gdańsku obsługuje około  2,5 mln pasażerów rocznie. Pasażerowie czekają na lot ok. 60 minut, na odprawę to ok. 5 min. To doskonały moment, aby pasażera – potencjalnego klienta zapoznać z marką czy ofertą firmy.  Oczekiwanie na lot wydaje się być najlepszym momentem na odpowiedni i atrakcyjny przekaz reklamowy.

Jeden z najnowocześniejszych systemów cyfrowych nośników reklamowych powstał właśnie w  Porcie Lotniczym im. Lecha Wałęsy w Gdańsku. System tworzy sieć ponad 50 ekranów zarówno w części odlotów jak i przylotów w tym 3 tzw. multiwall pozwalające wyświetlanie treści na kilku ekranach, tworzących cały obraz.

 Za obsługę reklamodawców, tworzenie kontentu oraz administrację sieci odpowiedzialna jest firma idooh.tv. 


Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Diggity
http://diggity.pl

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl