Relacje w biznesie i biznes w relacjach
Rozwój biznesu w ogromnym stopniu zależy od umiejętności budowania i utrzymywania relacji. Tymczasem zdaniem ekspertów, Polacy wykazują się niskim kapitałem społecznym, a nawiązywanie relacji jest wręcz naszą ułomnością.
Jak to się dzieje, że w takich warunkach niektórzy ludzie biznesu radzą sobie całkiem nieźle?
Odpowiedź na to oraz inne pytania będzie można uzyskać podczas konferencji "Biznes to Relacje", która odbędzie się 18 listopada 2011 roku w warszawskiej Bibliotece Narodowej. Jej tematem będzie umiejętność budowania i utrzymywania relacji oraz ich znaczenie dla działalności biznesowej.
Patronat honorowy nad konferencją objął Marszałek Województwa Mazowieckiego Adam Struzik.
Organizatorem merytorycznym wydarzenia jest BNI Polska, jedna z największych światowych organizacji biznesowych działających na zasadzie wzajemnych rekomendacji i referencji.
Konferencję współorganizuje Gravat Group, firma doradczo-wdrożeniowa, zajmująca się realizacją projektów w zakresie strategii i marketingu marki, zarządzania relacjami z klientami, public relation i public affairs, a także działaniami w dziedzinie employer branding i CSR.
Konferencja „Biznes to Relacje" jest doskonałą okazją, aby zobaczyć i posłuchać jak radzą sobie przedsiębiorcy korzystający z różnorodnych narzędzi i rozwiązań w budowaniu relacji, a także dowiedzieć się, jakie jest rzeczywiste znaczenie relacji w biznesie oraz w jaki sposób można je budować lub poprawiać. Prelegentami będą m.in. Jacek Santorski, Robert Krool, Dariusz Milczarek, Janusz Kamieński oraz Grzegorz Turniak, a gościem specjalnym Sam Schwartz, dyrektor ds. szkoleń w BNI Europe.
Podczas konferencji zostaną zaprezentowane także wyniki badania „Networking a płeć", które porównują styl i skuteczność nawiązywania i budowania relacji w Polsce oraz krajach Europy zachodniej, jak również sposoby działania w zależności od płci. Obok prelekcji i prezentacji badań odbędzie się panel dyskusyjny poświęcony budowaniu relacji w biznesie.
Organizatorzy wydarzenia przewidują, że weźmie w nim udział ponad 250 uczestników, głównie menedżerów odpowiedzialnych za sprzedaż, obsługę klienta, marketing i PR, zasoby ludzkie, a także właścicieli firm.
Konferencja „Biznes to relacje" odbędzie się 18 listopada 2011 roku, w Warszawie, w Bibliotece Narodowej w Audytorium im. Stefana Dembego.
Szczegółowy program konferencji oraz dodatkowe informacje na temat tego wydarzenia dostępne są na stronie www.biznestorelacje.pl
Nadesłał:
Littera Media
|