Reserved świętuje sukces w Londynie


Reserved świętuje sukces w Londynie
2019-01-02
Reserved, sztandarowa marka polskiej firmy LPP S.A., od roku bryluje na londyńskich salonach, a dokładniej na najsłynniejszej europejskiej ulicy mody - Oxford Street. W ciągu roku salon Reserved sprzedał przeszło 700 tys. produktów, generując ponad 10 mln funtów.

Założona w Gdańsku w 1991 roku spółka LPP w ciągu kilkunastu lat z niewielkiej lokalnej firmy, trudniącej się importem ubrań z Azji, przekształciła się w najszybciej rozwijające się przedsiębiorstwo odzieżowe w regionie Europy Środkowo-Wschodniej. W 1998 roku klienci mogli odwiedzić w Polsce pierwsze salony Reserved, a kilka lat później marka znalazła się już w takich krajach jak Litwa, Łotwa, Słowacja, Ukraina, Węgry, Estonia, Czechy i Rosja. 

Obecnie salony Reserved znajdują się w 23 krajach m.in. w Berlinie, w Tel Awiwie, Egipcie, Zjednoczonych Emiratach Arabskich, Katarze, Kuwejcie, Bośni i Hercegowinie, Finlandii, a od jesieni 2017 roku zakupy w popularnej sieciówce mogą zrobić również Brytyjczycy. Spółka LPP zarządza również takimi markami jak Cropp, House, Mohito i Sinsay.
W Londynie salon Reserved zlokalizowany jest na 3 tys. mkw. przy Oxford Street, zaliczanej do najbardziej prestiżowych ulic handlowych świata, przez którą rocznie przechodzi 120 mln osób. Od chwili otwarcia w 2017 roku do końca września tego roku marka Reserved wypracowała ponad 10 mln funtów przychodu. Poza sklepem stacjonarnym producenci uruchomili również w Wielkiej Brytanii sprzedaż online.

- Bardzo cieszy fakt, że sklep oparty na koncepcie, który możemy znaleźć w każdym większym mieście w Polsce, odnosi sukces w centrum Londynu, na Oxford Street, a więc w miejscu prestiżowym, a zarazem symbolicznym dla handlu. Zauważmy też, że Londyn to w tym momencie najważniejsze miasto na mapie finansowej świata, co ma przełożenie na niezwykle wysokie stawki czynszów. Zatem prestiż jest też kosztowny - zwraca uwagę Piotr Wroczek, Project Director z Workshop.re. - Sukces LPP to dowód na duży potencjał polskich firm z branży retail oraz potwierdzenie, że jeżeli działa się ambitnie i z wizją to globalny sukces jest możliwy - podsumowuje.



Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

primetimeprpl

Wasze komentarze (8):

  • avatar
    ~marsia, 2019-01-31 09:35:32

    Powodzenia dalej. Na pewno polska marka może osiągnąć popularność na świecie zagranicznych sieciówek. Dla mnie to ta sama półka.

  • avatar
    ~Marcela, 2019-01-28 13:27:47

    Polska siecówka też potrafi odnosić sukcesy w największych miastach Europy. Ekstra!

  • avatar
    ~pauluzd, 2019-01-17 11:39:42

    Na tak konkurencyjnym rynku przebić się w ciągu roku to duża sztuka, zwłaszcza że Reserved jest w trakcie budowania swojej popularności. Gratulacje.

  • avatar
    ~Ala, 2019-01-12 13:28:28

    Londyn to taki must have jak chce się być rozpoznawalnym w Europie. Cieszy, że był to udany rok. Zakończony współpracą z brytyjskim Vogue, a nie jest to byle jakie wyróżnienie, ponieważ jest to chyba pierwsza współpraca brytyjskiej części magazyny, który jakby nie patrzeć jest pewną ikoną w branży odzieżowej. Duże wyróżnienie dla polskiej marki.

  • avatar
    ~scana, 2019-01-07 14:32:43

    Osiągnąć sukces w Londynie wcale nie jest łatwo, dobra robota.

  • avatar
    ~klaudia, 2019-01-04 19:05:33

    To za jakiś czas Reserved będzie w calej Europie, skoro nawet w Londynie daje radę.

  • avatar
    ~MarkMywords, 2019-01-03 18:34:53

    Nic dziwnego. Wejście było mocne, dobra promocja, szybko uzyskali rozgłos, a ubrania same w sobie nie są gorsze od konkurencji.

  • avatar
    ~Kama, 2019-01-03 13:19:37

    23 kraje to naprawdę sporo, brakuje mi salonów Reserved w takim Paryżu czy Mediolanie, ale wszystko przed nimi.


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl