Rexel optymalizuje obsługę klienta z systemem ERP Infor M3


Rexel optymalizuje obsługę klienta z systemem ERP Infor M3
2017-04-21
Infor ogłosił, że firma Rexel UK, czołowy dystrybutor produktów elektrycznych oraz usług wdrożył system ERP Infor M3. Aplikacja wspiera program usprawnień w firmie i standaryzację procesów we wszystkich 350 oddziałach Rexel

Zapewnienia  również dostęp do szczegółowej informacji - w celu ulepszenia obsługi klienta i zapewnienia spójności marki.


Infor M3 jest solidną platformą, która umożliwi firmie wdrożenie zmian w sposób bardziej efektywny, zapewni przejrzystość stanów magazynowych oraz pomoże kadrze zarządzającej lepiej monitorować i porównywać wyniki działalności całej grupy. W szczególności aplikacja wesprze zarządzanie wyzwaniami związanymi z dystrybucją dużych wolumenów, przyczyniając się do lepszej obsługi klienta w całej organizacji.

Czytaj całość artykułu tutaj: https://erp-view.pl/erp/rexel_optymalizuje_obsluge_klienta_z_systemem_erp_infor_m3.html


Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

openmediagroup

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl