Ricola w nowej kampanii radiowej
2020-10-15
W zeszłym tygodniu wystartowała najnowsza kampania reklamowa marki Ricola, promująca ziołowe cukierki odświeżające dla głosu i gardła bez zawartości cukru. Media w kampanii zaplanowała i zakupiła agencja mediowa Havas Media.
Producent szwajcarskich cukierków ziołowych Ricola rozpoczął kampanię na antenach ogólnopolskich i lokalnych stacji radiowych. W jej ramach zaplanowane są emisje spotów 10” na antenach stacji zarówno ogólnopolskich, jak i lokalnych (m.in. RMF, Zet, Tok FM, Radio Złote Przeboje, Eska, RockRadio, Antyradio, Meloradio czy Vox). Kampania będzie trwała do 31 października. Media w kampanii zaplanowała i zakupiła agencja mediowa Havas Media, spot na zlecenie klienta wyprodukowało studio RMF.
Ricola to firma rodzinna założona w 1930 roku przez Emila Richtericha w Szwajcarii w oparciu o dwa filary: innowacyjność i jakość. Firma jest pionierem w zrównoważonej uprawie ziół w szwajcarskich Alpach i eksportuje swoje produkty do ponad 50 krajów na całym świecie. Każdy cukierek Ricola zawiera specjalną mieszankę 13 alpejskich ziół, które działają odświeżająco dla głosu i gardła. Ricola to pierwsza marka ziołowych cukierków w Europie ceniona przez konsumentów za wysoką jakość i walory smakowe.
Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.
Nadesłał:
PR Communication
|
|
Wasze komentarze (0):