Robert Olszewski: z OAN do Data Exchanger
Data Exchanger, ekspert w dziedzinie danych i twórca platformy DMP, wzmacnia swoje struktury i stawia na sprzedaż. Wraz z początkiem roku do zespołu dołączył Robert Olszewski, obejmując nowo utworzone stanowisko dyrektora sprzedaży.
W ponad 12-letniej karierze w branży reklamy internetowej, Robert Olszewski zrealizował ponad 2 tys. kampanii online. Doświadczenie zawodowe zdobywał w CR Media, ClickAd oraz ARBOmedia (obecnie Ströer Digital Media), gdzie kierował działem sprzedaży bezpośredniej. W ostatnim czasie był on związany z Online Advertising Network (OAN) jako Partner Zarządzający. Olszewski jest absolwentem Akademii Leona Koźmińskiego na kierunku Marketing.
Początek nowego roku to w wielu firmach okres intensywnych działań sprzedażowych, szczególnie w branży marketingowej. Powiększenie zespołu Data Exchanger o tak doświadczonego eksperta, jakim jest Robert, pozwoli nam z sukcesem realizować bardzo intensywną i wymagającą strategię rozwoju spółki, którą założyliśmy na najbliższe lata – komentuje Grzegorz Sławatyński, prezes zarządu Little Big Data.
Data Exchanger jest marką Little Big Data, posiadającą własne narzędzie DMP (Data Management Platform) oraz kompleksowe rozwiązania z tego obszaru dla klientów. Dzięki zaawansowanej technologii, firma dostarcza dane o użytkownikach do kampanii reklamowych, prowadzonych w różnych obszarach marketingu. Wieloletnie doświadczenie spółki w tym zakresie sprawiło, że dysponuje ona informacjami na temat demografii, zainteresowań i intencji zakupowych użytkowników polskiego internetu. Data Exchanger jest częścią innowacyjnego funduszu KnowledgeHub, wspierającego 24 podmioty działające w obszarze digital marketingu. Więcej informacji na www.dataexchanger.pl
Nadesłał:
KnowledgeHub Fund
|