Rodzinny obiad najlepszym prezentem z okazji Dnia Mamy


2011-05-24
KFC ma propozycję dla wszystkich tych, którzy jeszcze nie mają pomysłu na niespodziankę dla Mamy z okazji jej święta, lub chcą ten dzień uczcić w sposób niezwykły.

Właśnie na ten jeden dzień – 26 maja – we wszystkich restauracjach KFC w Polsce będzie można kupić wyjątkowy, niedostępny w standardowej ofercie kubełek.

Oferta jest dostępna tylko dla tych, którzy przy kasie okażą specjalne zaproszenie. Można je pobrać i wydrukować wyłącznie ze strony www.kfc.pl/promocje.

Kubełek z okazji Dnia Mamy stworzony został z myślą o tym, żeby wszystkie zabiegane mamy mogły tego dnia odpocząć od gotowania i zmywania. Kompozycja 12 ulubionych przez fanów KFC kawałków kurczaka oraz cztery porcje frytek zaspokoją głód całej rodziny, a Mama może wreszcie znaleźć czas dla siebie. Zwłaszcza, że wyjątkowy kubełek dostępny jest w szczególnie atrakcyjnej cenie – tylko 26,05 złotych.    

„Zastanawialiśmy, o czym marzą mamy w dniu ich święta i naszym pomysłom nie było końca. Stwierdziliśmy jednak, że jest jedno, które jest wspólne dla wszystkich mam – każda z nich pragnie wytchnienia od codziennych obowiązków. Postanowiliśmy więc zaprosić je wraz z rodzinami do naszych restauracji na coś wyjątkowego i niepowtarzalnego!” – mówi Katarzyna Ogórek, Web Marketing Specialist marki KFC.

W skład kubełka serwowanego w Dniu Matki w KFC wchodzą: 4 kawałki kurczaka, 8 stripsów oraz 4 porcje frytek. Zaproszenia mogą być zrealizowane w dowolnej restauracji KFC na terenie całej Polski.

Więcej informacji udziela: 

Witold Strzelecki

Solski Burson-Marsteller

e-mail: wstrzelecki@solskibm.pl

tel. +48 (22) 242 86 36

KFC - to najpopularniejsza, światowa sieć restauracji serwująca dania z kurczaka, światowy pionier restauracji szybkiej obsługi. Od ponad 70 lat, od czasu otwarcia w 1937 r. pierwszej restauracji KFC w Stanach Zjednoczonych, smak kurczaków KFC pozostaje niepowtarzalny dzięki unikalnej, oryginalnej recepturze Colonela Sandersa. Dania w restauracjach KFC przygotowywane są zawsze ze 100% świeżego, całego mięsa kurczaka. To restauracje dla tych, którzy cenią sobie wysoką jakość produktu i serwisu – w dobrej cenie. Codziennie około 12 milionów klientów obsługiwanych jest w blisko 16 000 restauracji sieci w ponad 100 krajach na całym świecie. W Polsce marka KFC należy do holdingu AmRest, który zarządza obecnie siecią blisko 130 restauracji KFC. Więcej informacji można znaleźć na stronie: http://www.kfc.pl/. Fan Page na portalu Facebook: http://www.facebook.com/kfcpolska.


Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Witold Strzelecki

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl