Rozdano ponad 16 500 okolicznościowych puszek „Maszeruję – Kibicuję”
Ponad szesnaście i pół tysiąca puszek z limitowanej edycji „Maszeruję – Kibicuję” od Ball Packaging Europe otrzymali uczestnicy polskich obchodów Światowego Dnia Chodzenia (World Walking Day). Warszawiacy przeszli ulicami miasta w niedzielę 7 października.
Mieszkańcy stolicy, pokonując trasę o długości 5 kilometrów, aktywnie wspierali uczestników 10-kilometrowego biegu „Biegnij Warszawo”. Piechurów poprowadził Robert Korzeniowski, wielokrotny medalista w chodzie sportowym. Mimo chłodnej aury towarzyszyło mu 3,5 tysiąca osób. Specjalnie na święto chodziarzy firma Ball Packaging Europe wyprodukowała limitowaną edycję puszki „Maszeruję – Kibicuję”. Do warszawiaków trafiło 5,5 tysiąca okolicznościowych puszek z napojem izotonicznym. Wśród maszerujących kibiców była m.in. Joanna Mucha, Minister Sportu i Turystyki, która objęła akcję patronatem honorowym.
Podczas warszawskiej imprezy firma Ball Packaging Europe zorganizowała również konkurs promujący recykling puszek – wzięło w nim udział pół tysiąca chętnych. Akcję wspierała Fundacja na rzecz Odzysku Aluminiowych Puszek po Napojach RECAL.
Obchody Światowego Dnia Chodzenia były jedyną okazją do zdobycia unikalnej puszki, gdyż opakowanie to nie trafi do dystrybucji handlowej. Uczestnicy marszów w 17 polskich miastach otrzymali w nim napój izotoniczny. Oprócz stolicy, podobne wydarzenia odbyły się również w: Koszalinie, Poznaniu, Wrocławiu, Łodzi, Toruniu, Rzeszowie, Zielonej Górze, Opolu, Łomży, Puławach, Bielsku-Białej i Wałbrzychu oraz w Dobczycach, Słupi, Olsztynie k/ Częstochowy i Bukowej. Obchody World Walking Day przypadają tradycyjnie w pierwszy weekend października.
Stworzeniem unikalnej puszki firma Ball Packaging Europe postanowiła wesprzeć chodziarzy na trasie, jak również zainspirować ich do świadomej troski o środowisko. Działania te wpisują się w realizowaną przez firmę koncepcję Zrównoważonego Rozwoju, której jednym z filarów są starania na rzecz ochrony środowiska naturalnego. Aluminiowa puszka w 100% nadaje się do recyklingu, co jest niewątpliwą korzyścią środowiskową.
Światowemu Dniu Chodzenia jak co roku patronowała TAFISA – Światowe Stowarzyszenie Sportu dla Wszystkich. Firma Ball Packaging Europe jest sponsorem tej międzynarodowej organizacji.
Ball Packaging Europe to jeden z czołowych europejskich producentów puszek do napojów. Firma zatrudnia 2800 osób w 12 fabrykach w Niemczech, Francji, Wielkiej Brytanii, Holandii, Polsce oraz Serbii. Firma oferuje szeroką gamę rozmiarów puszek: 150 ml, 250 ml, 330 ml, 375 ml, 440 ml, 470 ml, 500 ml, 530 ml, 568 ml, w tym smukłe puszki slim i sleek oraz innowacje produktowe zwiększające atrakcyjność i funkcjonalność produktu.
Ball Packaging Europe jest oddziałem Ball Corporation, dostawcą wysokiej jakości opakowań metalowych do napojów, żywności oraz artykułów gospodarczych, a także techniki lotniczej i kosmicznej oraz innych technologii i usług, głównie dla rządu USA. Ball Corporation i jej oddziały zatrudniają ponad 14,5 tysiąca osób na całym świecie. Wartość sprzedaży w roku 2011 wyniosła około 8,6 miliarda USD.
Więcej informacji udziela:
Urszula Czerwińska
Consultant
Q&AConsulting
mobile: +48 694 475 303
office: + 48 61 852 22 83
e-mail: uc@qaconsulting.pl
www.qaconsulting.pl
Oświadczenia dotyczące przyszłości
Niniejsze materiały zawierają „oświadczenia dotyczące przyszłości” związane z przyszłymi wydarzeniami i wynikami finansowymi. Wyrażenia takie jak „przewidywany”, “zamierzony” czy „oczekiwany” i słowa o podobnym wydźwięku mają na celu określenie oświadczeń dotyczących przyszłości. Podlegają one znanemu i nieznanemu ryzyku, które mogłoby sprawić, że faktyczne wyniki będą się znacznie różnić od wyrażonych czy sugerowanych. Firma nie przyjmuje żadnej odpowiedzialności za publiczne uaktualnianie bądź weryfikowanie wszelkich oświadczeń dotyczących przyszłości, czy to w wyniku nowych informacji, przyszłych wydarzeń czy innych okoliczności. Kluczowe ryzyko i niepewność zostały podsumowane we wnioskach złożonych przed Komisją Papierów Wartościowych i Giełdy, w tym Załącznik 99.2 w naszym Formularzu 10-K, dostępnym na naszej witrynie internetowej oraz na http://www.sec.gov/. Czynniki mogące wpłynąć na segmenty opakowań to wahania popytu i preferencji produktów, dostępność oraz koszt surowców, dostępność opakowań konkurencji, polityka cenowa i zastępowanie produktów, zmiany klimatyczne i pogodowe, zbiory, działalność konkurencji, niemożność osiągnięcia planowanych usprawnień produktywności lub obniżenia kosztów produkcji, obowiązkowa kaucja lub inne obostrzenia prawne, zmiany w kontraktach z głównymi odbiorcami i dostawcami lub utrata głównego odbiorcy czy dostawcy, brak stabilności politycznej oraz sankcje, zmiany w kursach wymiany walut lub stawkach podatkowych. Czynniki mające wpływ na naszą działalność lotniczą to finansowanie, uzyskanie zgód, dostępność i powtarzalność kontraktów rządowych i prywatnych, opóźnienia, rozbudowa i ryzyko techniczne wpływające na kontrakty w branży. Czynniki wywierające wpływ na firmę jako całość to te wyżej wymienione oraz zmiany w księgowaniu, zmiany w zarządzie wyższego szczebla, niedawna światowa recesja i jej wpływ na płynność finansową, ryzyko kredytowe, wartość aktywów oraz gospodarka, udane lub nieudane przejęcia, ustawodawstwo, w tym związane z podatkami, środowiskiem, zdrowiem i BHP, w tym amerykańską FDA oraz inne działania mające wpływ na produkty wprowadzane do produkowanych przez nas opakowań, chemikalia lub substancje wykorzystywane w surowcach lub w procesie produkcyjnym, śledztwa rządowe, rozwój technologii oraz innowacje, uszczerbek na reputacji firmy, postępowanie w sprawie korupcyjnej, patentowej lub innej, strajki, zmiany w kosztach pracy, stopy zwrotu przewidywane i faktyczne z aktywów w ramach określonego w firmie planu ubezpieczeń emerytalnych, pogorszone przepływy gotówkowe, stopy procentowe wpływające na nasze zadłużenie oraz zmiany w wynikach przed audytem ze względu na audyty ustawowe lub inne działania.
Nadesłał:
po@qaconsulting.pl
|