Rozkwitaj w nowych kolekcjach z NoVa Park


Rozkwitaj w nowych kolekcjach z NoVa Park
2019-03-12
Ruszyła wiosenna kampania wizerunkowa NoVa Park promująca kolekcje na sezon wiosna-lato 2019.

Marzec to miesiąc wprowadzania do salonów nowych kolekcji na sezon wiosna-lato 2019. W tegorocznej szafie będą królować pastelowe kolory, różne odcienie niebieskiego, zielonego, żółtego i różowego, a także beże, brązy, pomarańcze i czerwienie. Propozycje z tej właśnie palety barw klienci NoVa Park mogą znaleźć w ponad 55 sklepach odzieżowych i obuwniczych, w tym w salonach z polskiej grupy LPP (Cropp, House, Mohito, Reserved, Reserved Kids, Sinsay) oraz hiszpańskiej grupy Inditex (Stradivarius, Bershka, Pull&Bear).

„Wiosna na dobre zawitała do NoVa Park i Gorzowa. To czas na zmiany – nie tylko w przyrodzie, ale również w naszej garderobie. Z nowymi wiosenno-letnimi kolekcjami dostępnymi w salonach obecnych w NoVa Park każda z naszych klientek rozkwitnie i z uśmiechem przywita cieplejsze dni” – mówi Anna Krajczyńska, specjalista ds. marketingu NoVa Park.

Najnowsza kampania wizerunkowa to kolejna odsłona nowej linii kreatywnej NoVa Park, która skupia się na pozytywnych emocjach związanych z zakupami przedstawionych za pomocą obrazu. Tło o wyrazistej i przykuwającej uwagę kolorystyce oraz „rama”, element graficzny okalający postaci, to wyróżniki nowej linii kreatywnej.

Wiosenna kampania wizerunkowa jest prowadzona z wykorzystaniem outdooru, materiałów POS, komunikacji na Facebooku oraz stronie internetowej NoVa Park.

Informacje o firmie:

NoVa Park to największe i najnowocześniejsze centrum handlowo-rozrywkowe w województwie lubuskim, którego uroczyste otwarcie nastąpiło 18 kwietnia 2012 roku. Zlokalizowane jest w centrum Gorzowa Wielkopolskiego, w bezpośrednim sąsiedztwie kulturalnych i rozrywkowych symboli miasta, bulwaru nadwarciańskiego oraz głównych szlaków komunikacyjnych. Na terenie obiektu funkcjonują: supermarket Piotr i Paweł oraz liczne sklepy i punkty usługowe, w tym unikalne na rynku lokalnym marki takie jak: Stradivarius, Bershka, Pull&Bear, Cropp, House, Reserved Kids, C&A, Medicine, Carry, Home&You, Duka, Tchibo, Super-Pharm, Sephora, Cubus, Calzedonia, Intimissimi, Smyk, Levi’s/Lee Cooper, Intersport, 4F, Adidas, Reebok, New Balance, Puma, Sizzer, 50 Style, W.KRUK, Loox Optyk czy North Fish. Do dyspozycji Klientów jest również klub fitness Fabryka Formy.

Właścicielem i zarządcą NoVa Park jest firma Prime Kapital.

www.nova-park.pl

 

Prime Kapital to jeden z wiodących operatorów w branży nieruchomości, koncentrujący swoje działania na rynkach Europy Środkowej i Wschodniej oraz inwestujący głównie w projekty handlowe oraz mieszkaniowe. W portfolio Prime Kapital znajduje się ponad 20 projektów, obejmujących projekty deweloperskie na różnych etapach realizacji. Zespół Prime Kapital tworzy ponad 150 specjalistów ds. nieruchomości.

 

www.primekapital.com  

 



Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Orchidea

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl