Rozwój działu sprzedaży w ING Życie


2012-03-27
Strategia ING Zycie zakłada dywersyfikację kanałów dystrybucji. Dlatego na początku roku wydzielono nową strukturę sprzedaży polis indywidualnych za pośrednictwem partnerów zewnętrznych. Za zarządzanie tym kanałem odpowiada Monika Bondarczyk, Dyrektor Sprzedaży ds. Kanałów Zewnętrznych.

Monika Bondarczyk doświadczenie zawodowe zdobywała w branży bankowej. Pracowała w Eurobanku Raiffaisen Banku, a ostatnio w Polbanku jako Dyrektor Departamentu Sprzedaży Hipoteki, odpowiadając za realizację sprzedaży i rozwój produktu hipotecznego. Aktualnie Monika Bondarczyk pełni funkcję Dyrektora Sprzedaży ds. Kanałów Zewnętrznych w ING Życie.

”Strategia ING Życie zakłada dywersyfikację oraz dynamiczny rozwój zewnętrznych kanałów sprzedaży. Naszym założeniem jest, aby sprzedaż generowana przez tą część biznesu miała znaczący udział w wyniku finansowym, planowanym na najbliższe lata” – tłumaczy Monika Bondarczyk, Dyrektor Sprzedaży ds. Kanałów Zewnętrznych w ING Życie. „Wykorzystując zdobyte doświadczenia na tym rynku, będziemy chcieli budować oraz rozwijać współpracę z partnerami zewnętrznymi, w oparciu o produkty ochronne jak również  zabezpieczające przyszłość finansową Polaków. Wierzę, że moje wcześniejsze doświadczenia w sektorze bankowym, pozwolą na osiągniecie tych ambitnych celów.”


Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Multi_Communications

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl