RTV EURO AGD ponownie wybiera IRR


RTV EURO AGD ponownie wybiera IRR
2012-10-25
Współpraca RTV EURO AGD i Instytutu Rozwoju Reklamy rozwija się. IRR zwyciężył w kolejnych dwóch przetargach na koncepcję kampanii promującej nową usługę sieci oraz produkty sieci RTV EURO AGD.

„Odbierz za godzinę" to kampania innowacyjnej usługi oferowanej przez sieć RTV EURO AGD, polegającej na odbiorze towaru zakupionego przez internet już po godzinie od złożenia zamówienia. Zadaniem agencji było opracowanie nazwy usługi oraz zaprojektowanie identyfikacji wizualnej, a także przygotowanie scenariusza spotu radiowego i reklamy prasowej.


Druga kampania zrealizowana przez IRR dla RTV EURO AGD „Dotknij technologii" promuje sprzęt komputerowy z wchodzącym na rynek systemem Windows 8. Agencja przygotowała projekt Key Visuala do zaadaptowania na ulotki. Na bazie zaproponowanego KV opracowany został także outdoor.

Instytut Rozwoju Reklamy od 1999 roku efektywnie wspiera procesy marketingowe. W pracy dla klientów agencja wykorzystuje autorskie narzędzia komunikacyjne. Do brandów obsługiwanych przez agencję  należą m.in. Castrol, Pirelli, Hyundai, Lenovo, Hasco-Lek, Bank Gospodarstwa Krajowego, Haribo, Coccodrillo, Invest Bank, Mylan Polska oraz Ministerstwo Ochrony Środowiska. Stawiając na kreatywne rozwiązania z wysokim ROI, agencja specjalizuje się w komunikacji ATL, BTL  i mediach interaktywnych. 


Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Instytut Rozwoju Reklamy
http://www.irr.pl/

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl