Russell Hobbs śledzi i kreuje trendy


2019-04-12
Bycie na bieżąco z obowiązującymi trendami w świecie designu i wyposażenia wnętrz jest nie lada wyzwaniem, gdyż wszystko w nim zmienia się jak w kalejdoskopie.

Producent małego AGD – firma Russell Hobbs wychodzi poza ramy pytając Polaków jak chcieliby urządzić kuchnię marzeń oraz daje im gotowe rozwiązania w postaci pięknego przewodnika pełnego inspiracji.

 

Przeprowadzona na ulicach Warszawy sonda miała pomóc w uzyskaniu odpowiedzi na pytanie „Jak wygląda kuchnia marzeń?”. Jak przystało na nastroje i gusta Polaków nie można było uzyskać jednoznacznej odpowiedzi, kochamy bowiem przeróżne style – od przaśnego i przytulnego, poprzez minimalistyczne i industrialne, po stylizowane na vintage przestrzenie. Bez względu jednak na wiek i płeć wyrażamy szczerą chęć do małych lub wielkich zmian. Zdecydowana większość kobiet marzy o przestrzennej kuchni wyposażonej w wyspę, by móc spędzać więcej czasu z rodziną i przyjaciółmi na wspólnym przygotowywaniu posiłków. 

 

W związku z potrzebą niewielkich i znaczących metamorfoz w kuchniach i nie tylko, firma Russell Hobbs zebrała grono ekspertów, którzy pomogli stworzyć trendbook po najnowszych trendach w designie 
i wyposażeniu wnętrz. Na kilkudziesięciu stronach zebrane zostały obserwacje, wnioski, wyniki doświadczeń specjalistów oraz ich wiedza zdobyta na wydarzeniach takich jak Salone Internazionale del Mobile, Interior Design Forum, czy Design Days.

 

Sonda dostępna pod adresem https://bit.ly/2YuJtrj

Trendbook dostępny jest pod adresem https://bit.ly/2FHPqKk

 


Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

MAGNIFICO MARKETING&PR CONSULTANTS
http://www.magnifico.com.pl

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl