Rusza III edycja programu edukacyjnego Akademia Czystych Rąk Carex


2012-10-09
Akademia Czystych Rąk Carex to akcja edukacyjna, promująca prawidłową higienę rąk. Powstała w odpowiedzi na potrzebę przekazania najmłodszym podstawowej wiedzy z zakresu codziennej higieny oraz utrwalenia im prawidłowych nawyków, których stosowanie pomoże ustrzec się przed infekcjami.

Naukowcy i lekarze dowiedli, że istnieje ścisły związek pomiędzy myciem rąk a liczbą zachorowań dzieci na infekcje górnych dróg oddechowych i układu pokarmowego. Edukowanie w tym zakresie już od najmłodszych lat daje bardzo konkretne korzyści, a wyrobienie prawidłowych nawyków higienicznych to podstawowe działanie profilaktyczne – mówi dr Paweł Grzesiowski z Instytutu Profilaktyki Zakażeń, który po raz kolejny wspiera Akademię Czystych Rąk Carex.

Program przeznaczony jest dla szkół podstawowych i gimnazjów w całej Polsce. Pierwsze 300 szkół, które zgłoszą chęć udziału w projekcie, otrzyma od organizatorów:

·         Bezpłatne, wydrukowane materiały edukacyjne

·         Zestaw antybakteryjnych mydeł Carex o równowartości rynkowej 600 zł.

 

 Akademia Czystych Rąk Carex doskonale wpisuje się w politykę CSR naszej marki, która zakłada podejmowanie działań na rzecz propagowania edukacji i profilaktyki zdrowotnej. Mamy świadomość tego, jak ważne jest, aby dzieci już od najmłodszych lat wiedziały, że codzienna higiena ma bardzo duży wpływ na ich zdrowie. Dlatego już trzeci rok z rzędu skupiamy swoje działania na nauce prawidłowego mycia rąk – mówi Anna Rogalska, Marketing Director, PZ Cussons Polska S.A.

Trzecią edycję programu przygotowała Agencja 21. Do zadań agencji należy kompleksowa organizacja i koordynacja programu edukacyjnego oraz standardowa obsługa PR dla marki Carex. Za zakup mediów odpowiada ZenithOptimedia Group.

Wsparcie dla akcji i źródło informacji dla jej uczestników stanowi również profil Carex Polska na portalu Facebook. Na stronie www.facebook.com/CarexPolska zorganizowano między innymi konkurs „Wspólne mycie rąk”, w którym codziennie przyznawane są nagrody – zestawy produktów marki Carex. Za działania na portalu odpowiada agencja interaktywna Byss.pl.

Grupa PZ Cussons istnieje od ponad 125 lat. Od  1993r. jest obecna w Polsce. W portfolio PZ Cussons Polska S.A. znajdują się marki: E, Morning Fresh i Kokosal  (detergenty i środki czystości ), Luksja i Original Source (kosmetyki do kąpieli i pielęgnacji ciała). Wprowadzona na rynek polski marka Carex jest najczęściej wybieraną marką mydeł do rąk na rynku brytyjskim.

 

Więcej informacji:

Dominik Winiarski
Brand Assistant
PZ Cussons Polska S.A.
ul. Chocimska 17
00-791 Warszawa
tel. +48 22 
852 86 00
dominik.winiarski@pzcussons.com

Kinga Karelus

Account Executive

agencja 21

ul. Brukselska 44a lok. 4

03-973 Warszawa

tel. +48 22 511 13 84

fax. +48 22 511 13 87

e-mail: kinga.karelus@agencja21.pl

 

 

 

 


Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

agencja21

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl