Rusza kolejny sezon Akademii Employer Brandingu.


Rusza kolejny sezon Akademii Employer Brandingu.
2011-09-12
27 września br. szkoleniem dotyczącym tworzenia strategii działań employer branding swoją drugą edycję otworzy Akademia Employer Brandingu.

27 września br. szkoleniem dotyczącym tworzenia strategii działań employer branding swoją drugą edycję otworzy Akademia Employer Brandingu.

Pierwsza edycja projektu cieszyła się dużym powodzeniem, a przeprowadzone szkolenia zostały bardzo dobrze ocenione. Dlatego zdecydowaliśmy się na kontynuację Akademii. W tej edycji przygotowaliśmy kilka bardzo ciekawych szkoleń i niespodzianek, które – mamy nadzieję – pozwolą uczestnikom wynieść jeszcze więcej praktycznych umiejętności i inspiracji” – powiedziała Anna Mikulska z MJCC Employer Branding Consultants, jedna z trenerek projektu.

Trenerami Akademii są Anna Mikulska i Adrian Juchimiuk – doświadczeni konsultanci z MJCC. Gościem specjalnym pierwszego warsztatu będzie Aleksandra Czyżewska z firmy Skanska, która podzieli się z uczestnikami swoimi doświadczeniami w zakresie tworzenia strategii budowania wizerunku pracodawcy.

Szczegółowe informacje na temat najbliższego spotkania Akademii oraz możliwości zapisu na nie można znaleźć na stronie projektu: www.akademiaEB.pl. Szkolenia dla przedstawicieli firm są bezpłatne.

W I edycji Akademii wzięli udział przedstawiciele m.in. takich firm jak: Accenture, Imperial Tobacco, Jeronimo Martins, Leroy Merlin, Pekao SA, PKN Orlen, PKO BP, Skanska czy UBS.

 

O projekcie

Akademia Employer Brandingu to projekt edukacyjny, którego celem jest umożliwienie poszerzenia wiedzy osobom zajmującym się profesjonalnie budowaniem wizerunku pracodawcy, a także stworzenie miejsca wymiany doświadczeń i tworzenia relacji pomiędzy specjalistami employer brandingu.

Spotkania z cyklu AEB są otwarte i bezpłatne. Wszystkie mają charakter warsztatowy i dotyczą różnych aspektów budowania wizerunku pracodawcy. Prowadzą je specjaliści z wieloletnim doświadczeniem w tworzeniu strategii i prowadzeniu działań wizerunkowo-rekrutacyjnych na rynku pracy. Organizatorem cyklu jest agencja komunikacji rekrutacyjnej MJCC Employer Branding Consultants.

***

MJCC Employer Branding Consultants jest agencją komunikacji rekrutacyjnej. Buduje i wzmacnia wizerunek pracodawców. Bada, analizuje i doradza. Szuka nowych kanałów dotarcia do kandydatów
i informowania ich o wyjątkowych miejscach pracy. Wiedzą i doświadczeniem dzieli się z klientami, wspierając ich w przygotowaniu strategii budowania wizerunku na rynku pracy oraz realizacji kampanii rekrutacyjnych.


Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

mjcc

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl