Rusza loteria marki Jedynka z nagrodami o wartości blisko 100 tys. zł


2020-06-15
Marka farb Jedynka rozpoczyna ogólnopolską loterię – „Numer 1 w domu. Jedynka!”, w której do zdobycia są nagrody o łącznej wartości blisko 100 tys. zł.

Główną wygraną stanowi samochód Opel Corsa Elegance wraz ze spersonalizowanym pakietem ubezpieczeniowym, zaś w ramach comiesięcznych i cotygodniowych nagród przewidziano karty premiowe z doładowaniem w wysokości 2 tys. zł i 500 zł. Loteria obejmuje 15 losowań. Pierwsze z nich odbędzie się już 25 czerwca br., ostatnie zaś 3 września br. By wziąć w nich udział wystarczy kupić jeden produkt z oferty Jedynka i zarejestrować się na stronie loterii.

 

- Okres wiosenno-letni ze względu na korzystne warunki pogodowe sprzyja wszelkim domowym metamorfozom. By umilić prace remontowe naszym klientom przygotowaliśmy dla nich niespodziankę w postaci loterii. Kupując teraz farby marki Jedynka można nie tylko sprawnie przeprowadzić remont w domu czy odnowić przestrzeń wokół posesji, ale również wygrać bardzo atrakcyjne nagrody - mówi Justyna Balińska, marketing manager marki Jedynka.

 

By zawalczyć o wygraną, należy od 15 czerwca do 30 sierpnia br. kupić co najmniej jeden produkt z portfolio marki Jedynka objęty loterią i zachować oryginalny paragon lub fakturę. Do wyboru są wszystkie farby do wnętrz, do elewacji, a także impregnaty i farby do drewna oraz farby do metalu, z wyłączeniem próbek. Następnie należy zgłosić swój udział w loterii na stronie www.loteriajedynka.pl. W ramach akcji zaplanowano łącznie 11 cotygodniowych losowań, 3 losowanie miesięczne i jedno losowanie główne. Do wygrania jest 37 nagród – samochód, 3 karty premiowe Sodexo typu Mastercard z doładowaniem 2 tys. zł i 33 karty o wartości 500 zł każda. Loteria przeznaczona jest dla klientów indywidualnych.

 

Więcej informacji, a także regulamin loterii znajduje się na stronie www.loteriajedynka.pl.

 


Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

PractumConsulting

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl