Ruszyła kampania Hyundai Move On. Nowy ideał samochodu
2017-04-18
Wystartowała nowa kampania promocyjna modelu Hyundai i30 Nowej Generacji pod hasłem „Move on. Nowy ideał samochodu”. Media do kampanii zaplanował i zakupił dom mediowy Havas Media.
Marka Hyundai rozpoczęła kampanię reklamową, która ma na celu promocję nowego modelu – Hyundai i30 Nowej Generacji oraz oferty Kredyt Easy Move On. W kampanii dodatkowo komunikowana jest loteria „Mistrzowska Promocja”, w której do wygrania jest Hyundai i30 oraz bilety na Mistrzostwa Europy UEFA EURO U21 Polska 2017.
W ramach kampanii prowadzone są działania w telewizji oraz internecie.
Za kreację internetową oraz planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Havas Media. Spot telewizyjny przygotowała agencja Opus B. Link do spotu: https://www.youtube.com/watch?v=Cam2zOyt8XA
Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.
Nadesłał:
agencja PR Kwadrat
|
|
Wasze komentarze (0):