Ruszyła kampania telewizyjna marki Jedynka®


Ruszyła kampania telewizyjna marki Jedynka®
2012-04-24
23 kwietnia rozpoczęła się kampania reklamowa marki Jedynka®, dedykowana linii lateksowych farb do wnętrz − Jedynka® Ogród Barw.

Jedynka® Ogród Barw to kolekcja 32 gotowych kolorów, dla stworzenia której inspirację stanowił ogród pełen pachnących kwiatów, dojrzałych aromatycznych warzyw i smakowitych owoców. Kreację reklamy oparto na wyeksponowaniu palety odcieni, a także funkcjonalnych zalet produktu: łatwości aplikacji, wysokiej siły krycia i odporności na zmywanie. Malowanie farbami z linii Jedynka® Ogród Barw to niezawodny sposób na szybkie i wygodne odświeżenie wnętrz.

Reklama jest kontynuacją komunikacji prowadzonej w roku ubiegłym. Spoty będą emitowane w stacjach  ogólnopolskich (m.in.: TVP1, TVP2, TVN i Polsat) oraz tematycznych. Kampania TV wspierana będzie dodatkowo aktywnościami w prasie, w wybranych magazynach poradnikowo – wnętrzarskich a także w Internecie, w serwisach wnętrzarskich i budowlanych.

Za kreację odpowiada Agencja Reklamowa JUST, za realizację spotu Film Produkcja. Zakupem mediów zajął się Dom Mediowy Macroscope OMD.

Film jest także dostępny na stronie internetowej www.farbyjedynka.pl.


Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

milkas

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl