Ruszyła kampania wyprzedażowa Mitsubishi


Ruszyła kampania wyprzedażowa Mitsubishi
2016-11-07
Ruszyła kampania „Ostatnie sztuki” wspierająca wyprzedaż samochodów Mitsubishi z rocznika 2016.

Ruszyła kampania „Ostatnie sztuki" wspierająca wyprzedaż samochodów Mitsubishi z rocznika 2016. Działania promocyjne mają na celu poinformowanie klientów o korzyściach przy zakupie modeli Mitsubishi wyprodukowanych w 2016 roku oraz zachęcenie ich do wizyty w salonie Mitsubishi Motors. W ramach oferty promocyjnej klienci mogą zyskać aż 15 000 zł. Firma reklamuje się za pośrednictwem internetu wraz z urządzeniami mobilnymi i kanałów social media.

Firma Mitsubishi Motors w Polsce rozpoczęła wyprzedaż samochodów z rocznika 2016. Na zniżkę aż 15 000 zł i promocyjny pakiet ubezpieczeniowy mogą liczyć nabywcy modelu Pajero dodatkowo wyposażonego w nawigację firmy Alpine - model INE-W990BT. Zakup Mitsubishi ASX - bestsellera marki w najczęściej wybieranej wersji Invite jest promowany zniżką w wysokości 9000 zł, pakietem ubezpieczeniowym o wartości 2,9% wartości auta i zestawem oryginalnych akcesoriów o wartosci 1000 zł. Pozostałe wersje ASX można teraz kupić płacąc o 7000 zł mniej korzystając z promocyjnego pakietu ubezpieczenia 2,9% oraz dodawanego w prezencie zestawu akcesoriów o wartości 1000 zł. Aż 23% zyskają przedsiębiorcy decydując się na model Mitsubishi Outlander. Klienci indywidualni przy zakupie Mitsubishi Outlandera mogą liczyć na 5000 zł zniżki, promocyjne oferty kredytowe oraz pakiet ubezpieczeniowy, którego koszt to jedynie 2,9% wartości samochodu. Kupując Mitsubishi L200 można skorzystać z 2 rodzajów kredytów promocyjnych w połączeniu z promocyjnym pakietem ubezpieczeniowym OC, AC i NNW firmy PZU, którego koszt to 2,9% wartości samochodu i dodatkowej zniżki 1000 zł brutto w przypadku zakupu oryginalnej zabudowy.

W reklamach prezentowana jest promocyjna oferta zakupu modeli Mitsubishi z rocznika 2016: ASX, Outlander, Pajero i L200. Kampania wspiera sprzedaż oraz zachęca do odwiedzania salonów dealerskich firmy i umawiania się na jazdy próbne.

Działania, pod hasłem „Ostatnie sztuki" są prowadzone są w internecie: sieć Google, programmatic, performance marketing oraz social media. W ramach kampanii uruchomiono serwis http://www.mitsubishi.pl/wyprzedaz-2016/.  Akcję przygotowały i realizują firmy Imagine, Schulz Brand Friendly, Bluerank, Starcom i Kahuna.


Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

MonikaKozlowska

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl