Ruszyła promocja nowego Hyundai i20
2018-08-21
Hyundai w lipcu wprowadził na rynek nowy model i20. Producent w sierpniu rozpoczął kampanię komunikacyjną mającą na celu promocję modelu. Za działania całościowo odpowiedzialny jest dom mediowy Havas Media.
Nowy model i20 to nowość dostępna od lipca na polskim rynku. Najnowszy model Hyundai charakteryzuje się nową stylistyką i zaawansowanymi rozwiązaniami z zakresu łączności i bezpieczeństwa.
W sierpniu wystartowała kampania promująca model, która obejmuje wyłącznie media digital. Zaplanowane działania rozpoczęły się 1 sierpnia i potrwają do końca września 2018 r. Za kompleksowy zakup i planowanie mediów oraz kreację odpowiada dom mediowy Havas Media.
Wideo wykorzystane w kampanii można obejrzeć tutaj: https://www.youtube.com/watch?v=F6ea4ZQiZhE
Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.
Nadesłał:
PR Communication
|
|
Wasze komentarze (1):