Rynek dań gotowych w Polsce ma przed sobą bardzo świetlaną przyszłość


2016-10-02
O rynku dań gotowych, rosnącym i z dużym potencjałem wypowiada się Łukasz Kotaniec, Członek Zarządu Kotaniec, producenta sosów Folwark

Mimo tradycyjnego podejścia do dań gotowych – rynek napędzany jest nowościami. Dlatego coraz częściej opracowujemy z naszymi klientami niestandardowe wariacje tradycyjnych dań - mówi Łukasz Kotaniec, członek zarządu firmy Kotaniec – producenta sosów Folwark.

Starannie dobieramy dostawców i za każdym razem wielką wagę przykładamy do dostarczanych przez nich produktów. Nawet stali nasi kontrahenci pozostają pod szczególną kontrolą. Dlatego smak naszych produktów jest doceniany przez konsumentów oraz kontrahentów B2B: gastronomie/horece oraz przemysł spożywczy.

Produkty eko to rynek rozwijający się rocznie 20-30 proc. W naszym szerokim portfolio posiadamy również produkty odpowiadające temu trendowi. Jesteśmy gotowi, żeby zaspokoić potrzeby konsumentów.

Filozofia eko to nie tylko oferowanie odpowiednich produktów – to również inne obszary i procesy naszej firmy, które manifestują eko-orientacje - dodaje Łukasz Kotaniec.

Naszymi stałymi odbiorcami są firmy z branży nie tylko mięsnej i rybnej ale również przemysł owocowo-warzywny oraz branża piekarnicza. Rok do roku sprzedaż naszych produktów w tym sektorze rośnie o 40 proc. Producenci surówek i sałatek wykorzystują nasze sosy i dressingi dodając je do swoich gotowych dań. Dobrze sprawdzają się tu opakowania jednoporcjowe, których produkcję mamy opanowaną. Różnorodne gramatury i możliwość produkcji małych opakowań wg projektu naszych klientów decydują o ich zainteresowaniu.

Nasze produkty to również rozwiązanie dla cateringu i firm dostarczających gotowe dania do biur. Potencjał naszej oferty w tym zakresie nie ma granic.

Jesteśmy przekonani, że rynek dań gotowych w Polsce ma przed sobą bardzo świetlaną przyszłość – obserwując jak bardzo jest rozwinięty w krajach Europy Zachodniej widzimy, że w Polsce jest jeszcze wiele do zagospodarowania.

Z naszych obserwacji wynika, że najchętniej Polacy sięgają po tradycyjne dania – zdecydowanie dominują do wszelkiego rodzaju sosy pomidorowe. Kanapki tradycyjnie z majonezem i ketchupem. Dużo bardziej otwarci są konsumenci surówek i sałatek – powszechne zastosowanie mają wszelkiego rodzaju dressingi owocowe, niestandardowe połączenia smakowe.


Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Folwark

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl