SALES LINK częstuje kabanosami Tarczyński
Agencja field marketingowa SALES LINK organizuje serię degustacji kabanosów firmy Tarczyński S.A., jednego z czołowych polskich producentów wyrobów wędliniarskich. Akcja potrwa do 17 grudnia 2011 r.
W cztery kolejne weekendy, w dniach 25 listopada – 17 grudnia 2011 r., w 40 wybranych hipermarketach na terenie całej Polski, klienci będą mogli spróbować dwóch wariantów kabanosów EXTRA firmy Tarczyński S.A.: drobiowych oraz wieprzowych.
Agencja SALES LINK odpowiada za egzekucję i koordynację działań związanych z akcją, w tym m.in. proces rekrutacji i szkolenia hostess oraz logistykę materiałów potrzebnych do realizacji promocji. Tarczyński S.A. to nowy klient SALES LINK.
Informacje o SALES LINK
SALES LINK funkcjonuje w ramach struktury agencji marketingu zintegrowanego TEQUILA – od 2004 roku jako niezależny brand. Agencja realizuje projekty field marketingowe, wykorzystując działania i narzędzia pozwalające na bezpośrednią prezentację produktu lub marki konsumentowi i wywołanie u niego impulsu zakupowego. W portfolio SALES LINK znajdują / znajdowały się takie marki jak m.in.: Bridgestone, Dr Oetker, Tyskie, Coca Cola, Maxwell House, Lurpak, Chata Polska, Colgate, Knorr, Nivea, Axe, Reebok, Wedel, Lubella, Hoop, Żubr czy Żywiec Zdrój.
Nadesłał:
joannat
|