SALES LINK dla marki Alax


SALES LINK dla marki Alax
2012-03-20
Agencja field marketingowa SALES LINK realizuje działania dla marki Alax, ziołowego preparatu na zaparcia należącego do portfolio Poznańskich Zakładów Zielarskich Herbapol S.A. Agencja odpowiada m.in. za koncepcję kampanii, kreację i produkcję materiałów ATL, BTL i POS. Działania potrwają do końca kwietnia 2012 r. SALES LINK został wybrany przez Herbapol w drodze przetargu.

 

Celem kampanii jest odświeżenie wizerunku i wzrost świadomości marki Alax, a także zwrócenie uwagi odbiorców na problematykę zaparć i pokazanie skutecznych sposobów na walkę z nimi. Istotnym aspektem działań jest również promowanie regularnej aktywności fizycznej i odpowiedniej diety.

 

Klamrą kampanii jest hasło „Szkoda czasu na siedzenie”, motywem przewodnim jest natomiast symbol tronu, wykorzystywany we wszystkich materiałach wizualnych towarzyszących akcji. Platformą działań jest stworzony przez SALES LINK na potrzeby kampanii mini site www.nazaparcie.pl, na którym znajdują się nie tylko informacje na temat Alaxu, ale także przydatne informacje dotyczące zaparć oraz porady dietetyka, jak z nimi walczyć.

 

Kampania ATL obejmuje nośniki OOH, reklamy w prasie kobiecej i branżowej, skierowanej do lekarzy i farmaceutów oraz spoty radiowe emitowane m.in. w RMF FM oraz RMF Maxx. W ramach działań BTL przygotowane zostały materiały POS dedykowane aptekom, m.in. bilonownice i torby reklamowe Alax. W Internecie marka wspierana jest kampanią AdSense i AdWord. Działania potrwają do końca kwietnia 2012 r.

 

Wsparcie PR kampanii zapewnia agencja TBWA PR. Za planowanie i zakup mediów odpowiadają Poznańskie Zakłady Zielarskie Herbapol S.A. oraz dom mediowy MPG. Relacjami z aptekami internetowymi zajmuje się agencja Freshpharma.

 

 
   

Informacje o SALES LINK

SALES LINK funkcjonuje w ramach struktury agencji marketingu zintegrowanego TEQUILA – od 2004 roku jako niezależny brand. Agencja realizuje projekty field marketingowe, wykorzystując działania i narzędzia pozwalające na bezpośrednią prezentację produktu lub marki konsumentowi i wywołanie u niego impulsu zakupowego. W portfolio SALES LINK znajdują / znajdowały się takie marki jak m.in.: Bridgestone, Dr Oetker, Tyskie, Coca Cola, Maxwell House, Lurpak, Chata Polska, Colgate, Knorr, Nivea, Axe, Reebok, Wedel, Lubella, Hoop, Żubr czy Żywiec Zdrój.



Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

joannat

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl