SALES LINK dla marki Danone


2013-11-19
Agencja SALES LINK, specjalizująca się w kompleksowym wsparciu sprzedaży, wygrała przetarg na stworzenie KV oraz materiałów POS na potrzeby promocji konsumenckiej dla marki Actimel z portfolio Danone.

Actimel przygotowuje całe rodziny na aktywną zimę. W prowadzonej przez marketera akcji, za zakup opakowania produktu konsumenci otrzymają 10% rabatu na odzież i akcesoria do sportów zimowych w sklepach Decathlon. Dodatkowo, mogą oni zbierać punkty, za które dostaną wyjątkowe nagrody gwarantowane – jabłuszko do zjeżdżania po śniegu lub sanki. Każdy, kto zbierze minimum 20 punktów i zarejestruje się na stronie, weźmie także udział w losowaniu rodzinnych weekendów w Karpaczu.

 

SALES LINK odpowiada za stworzenie KV i materiałów POS na potrzeby aktywacji. Prowadzona akcja potrwa do połowy grudnia 2013.


Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

joannat

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl